Rolex 16622

Heb je een voorstel waardoor je mij wel zal geloven dan?

Chrono-World Schreef:

Heb je een voorstel waardoor je mij wel zal
geloven dan?

Nee, geen idee hoe dat zou moeten, maar volgens mij wil je maar 1 ding en dat is aandacht en die heb je wat mij betreft nu wel voldoende gehad. Ik wacht de de volgende alias met spanning af. Veel plezier verder hier.

Je moet lekker je problemen met de juiste personen oplossen maar mij moet je er even lekker buiten laten slimmerik. Graag de moderator even duidelijkheid over deze hele situatie want je begint nu redelijk de streep over te gaan, heb je na al 80x verteld dat ik iemand anders ben en nu is het afgelopen ook. Hoop dat je deze reactie even iets serieuzer neemt dan al die grapjes de afgelopen paar uurtjes, het is nu wel genoeg geweest met jou gezeik. Adios

dmc Schreef:

Ha, ha, het wordt me nu te heet onder de voeten en
aangezien ik geen zin heb om me onder een nieuwe
naam weer te moeten aanmelden (schijn je heel veel
ellende mee te kunnen krijgen), ga ik een nieuwe
tacktiek proberen: me wijselijk stil houden.

+1
Waar gaat dit over. Ik dacht niks verder te gaan posten over dit topic. Maar toen ik je nieuwe tactiek zag…

Heren, ik vind dit persoonlijk te zot voor woorden. Natuurlijk zijn er vroeger situaties geweest op dit forum die niet helemaal klopten, maar om nou elke keer weer terug te grijpen op het verleden en volledig nieuwe members aan te vallen? Niet bepaald gastvriendelijk naar mijn mening. Heeft Hans Zonneberg ooit iemand kwaad gedaan? Zo niet, waar maken we ons dan druk over?

Stel nou dat Chrono-World inderdaad dezelfde persoon zou zijn als jongjong51, zou dit dan iets uitmaken? Enkel zijn geloofwaardigheid zou dan zijn aangetast, well, who cares?

Ik houd voor mijzelf aan ‘Innocent until proven guilty’, maar laten we niet onnodig onderzoek gaan doen naar mensen.

ben er ook heel blij mee.lang naar gezocht maar mijn oude jaar kon niet stuk

je kan mijn schoen ook nog krijgen.
Jammer vind ik dat sommige mensen elkaar aan vallen.vroeg toch alleen maar hoe jullie over een yachtmaster 16622 dachten.

Alle forumleden bied ik mijn excuus aan als er in het verleden vervelende dingen zijn geschreven.Hoop dat jullie het aanvaarden en verder iedereen met rust laat

Hallo Trapman
Bedankt voor je mooie woorden en inderdaad vraag ik me af wie ik iets heb aangedaan.Veel mensen twen niet eens waar het overgaat.
Leg het voor iedereen nog een keer uit.

Ik had te koop een Rolex 116610lv(hulk).Zoals jullie allang weten heb ik moeite met een foto plaatsen.Heb hem te koop gezet op marktplaats en een foto van google afgenomen.Daar kwamen zoveel reacties af van verschillende forums was gewoon niet normaal.
Het horloge was echt en heb het nog aangeboden door forum leden om naar Interwatch(Mark Koper)te bellen maar een haat topic was waarschijnlijk leuker.
Nogmaals 1000 maal excuses

Hans Zonnenberg

Nou, er zijn weer wat raadsels opgelost. JongJong51 is dus Hans Zonnenberg en waarschijnlijk ook De Bruin.

MAAR… Chrono World is Chrono World en dat is inderdaad een andere persoon. Hoe ik dat weet, Chrono World heeft mij in een PB onweerlegbaar bewijs geleverd wie hij is. Voert te ver om dit uit teleggen, maar hij heeft mij overtuigd en zoals gezegd bied ik hem dan ook mijn excuses aan voor mijn ongeloof.

Je kunt idd goed zaken met hem doen en blijk dit jaaaaaren geleden zelf ook een keer te hebben gedaan :slight_smile:

Hans

Nee sorry ik ben niet de bruin zoals je zegt als dat zo is dan schrijf ik dat wel.
Chrono world is een aardige jongen en naar mijn zin een zaak mee gedaan en hoop in de toekomst wat meer met hem te doen

Je praat nu over jezelf in de derde persoon??? Verkeerde inlog?

:wink:

jongjong51 Schreef:

Wil even mijn nieuwe aanwinst showen en ven kijken
hoe jullie mening is over de
yachtmasterhttp://s1112.photobucket.com/albums/k49
1/fareska12345/?action=view&current=IMG_1216.jpg

Nu de eerste nieuwjaars storm is weer geluwd kunnen we weer overgaan tot waar dit forum voor bedoeld is: over horloges kletsen!

Ik wil je feliciteren met de aanwinst, niet helemaal mijn stijl, maar ik wens je veel kijk en draag plezier(tu)

Groeten van z’n neef uit de jaren '80:

(ff op klikken voor een grotere foto)

marnix.moed Schreef:

dmc Schreef:

Ha, ha, het wordt me nu te heet onder de voeten
en
aangezien ik geen zin heb om me onder een
nieuwe
naam weer te moeten aanmelden (schijn je heel
veel
ellende mee te kunnen krijgen), ga ik een
nieuwe
tacktiek proberen: me wijselijk stil houden.

+1
Waar gaat dit over. Ik dacht niks verder te gaan
posten over dit topic. Maar toen ik je nieuwe
tactiek zag…

Ja, het is een succesvolle tactiek gebleken. Alles weer opgelost en dat zo snel in het nieuwe jaar! jongjong51 heeft een horloge waar hij hartstikke trots op is, met Chrono-World kun je goed zaken doen en we hebben geen schizofrenen op dit forum zitten! Heerlijk. Het enige nadeel is dat ik nu al de hele dag van mijn vrouw te horen krijg: ‘zie je nu wel, zou je vaker moeten doen: je er niet meteen op een grappige manier mee bemoeien.’ Das dan wel weer jammer…

Zie je. Ik zei t toch. Netjes dat je effe excuses maakt ;).

meziya Schreef:

Zie je. Ik zei t toch. Netjes dat je effe excuses
maakt ;).

Verdacht… volgens mij ben jij Chrono-World!! Ha, ha, dit is een grapje hoor!!! Kon het niet laten, sorry.

Hahaha. Kan de grap wel waarderen :D. Maar ben uiteraard gewoon Meziya…

Nog maar even de wijze woorden van tjvreeken herhalen:

“Nu de eerste nieuwjaars storm weer is geluwd kunnen we weer overgaan tot waar dit forum voor bedoeld is: over horloges kletsen”

Het is niet echt mijn ding maar toch wel een mooi horloge, gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst en veel (draag) plezier gewenst!

Aviator

Ik vind de Yachtmaster persoonlijk erg mooi. Lekker apart (tu)
Gefelciteerd!

Bedankt Hans,

Heel 16622 TOPIC hierbij zand erover en idd net zoals tjvreeken zegt, laten we over die dikke klokken gaan kletsen.

Groetjes en iedereen veel geluk in 2012

Chronoworld

(Run)DMC

Hahahahahahahaha, achteraf blijk je toch wel humor te hebben.
Hier moest ik toch wel even om lachen.

Groetjes