Ik vind ze prachtig, vooral de Dual Time met een zwarte wijzerplaat en zwarte band (RG kast). Maar je kan ze niet echt vergelijken met de ‘standaard’ DJ2 modellen, deze Cellini’s zijn ongeveer twee keer zo duur.
Daar heb je een punt .
Het zou een goede zet kunnen zijn als ze deze lijn ook in staal zouden uitbrengen.
het mooie vind ik van dit ontwerp is dat er duidelijk aspecten van Rolex terug te vinden zijn zoals de kast lugs en bezel,maar ook weer stijlelementen die ik nog niet eerder bij Rolex gezien heb maar eerder bij Vacheron en een beetje Patek.
De oudere cellini’s hadden ook meer de stijl van dresswatches zoals eerdergenoemden.
en vind ik persoonlijk veel mooier dan de hedendaagse datejust serie.
Begrijp me niet verkeert,een rolex blijft in welke versie dan ook een icoon en zeker de datejust(vanaf 1954 tot heden in productie)
De sportmodellen aan de prijs? Deze Cellini’s zijn
geloof ik op dit moment +10k, wat niet echt een
alternatief is lijkt me.
ik dacht ook huh, oyster aan de prijs en dan met cellini komen
maar erg mooi. mij spreken de smalle romeinse cijfers aan die vn afstandje op indexen lijken. de onderbroken indexen hadden v mij ook niet gehoeven. op zo n dress zou ik liever n rustiger ontwerp willen. zit er trouwens op de 55 n vuiltje? :o
zelf zou ik eerder voor n datejust gaan. vind lume wel zo prettig. mocht ik al n datejust hebben. dan staan n daytona en n callatrava (patek) hoger op t wenslijstje. dus ik zou er geen nee tegen zeggen, maar snel komt ie er niet.
Kickje! Jammer dat je zo weinig hoort over de Cellini. Lees wel dat ze de Sleeping Beauty’s van Rolex worden genoemd.
Het is alleen jammer dat er geen Cellini instapper is, de instapprijs nu is 12k. Aan de andere kant, het model blijft dan wel exclusief. Benieuwd of er hier op het forum ook bezitters zijn van een Cellini.
Echt prachtige indexen met de cijfers op de Cellini Time.