Ja dat sowieso, het geld is er, ik ben zoekende. Ik zoek een omega maar een Rolex is ook leuk. (Denk ik)
De TS weet dat dit geen automaat is…? Elke dag moet dus die kroon weer los en vast. Wordt-ie niet beter op, check in elk geval of de draad nog over de volle winding intact is! Calculeer in ieder geval een service met mogelijk enkele vervangingsonderdelen in.
Probeer het horloge ook op een Timegrapher te krijgen, ik verwacht daar namelijk geen al te beste resultaten. Moet je deze wel kunnen interpreteren natuurlijk.
Goed gezien,nu lees ik het idd ook zo
Dat was ooit heel modern. Eind 1960, begin 1970.
Ik zie niks geks
De staat moet je terugzien in de prijs (ziet er versleten uit de prijs moet aan de onderkant van het spectrum zijn wat voor dit model betaald wordt)
Wist ik echt niet,mijn goedkope Seiko van €75,- nieuwwaarde had dit ook,mijn duurdere horloges hebben allemaal solide schakels dus vandaar
2075, momenteel zo’n beetje bottom-end voor het merk.
Ah joh dat kastje, even naar Tempus en je ben voor een paar honderd euro weer het mannetje. Dacht dat al die Rolexen opnieuw opgemaakt werden dus wat is het probleem
Klopt. Gay Freres begon in de jaren 60 ermee voor zover ik weet. Is nu de rolex bandenmaker geworden. Veel klassieke horloges hebben die folded links. Ik heb zelfs nog een Ug brick bracelet met holle gevouwen schakels. Helemaal droef.
Overigens dragen ze wel beter dan folded links van nu.
Brick (vanaf 1955)
Folded (±1969)
Wat zou omgeveer de waarde zijn
Roep even waar die kliko staat Ben dol op oude rammelbanden haha
Geen idee
Ik zou even op chrono24 kijken wat de prijsbandbreedte is en dan een beetje onderaan gaan zitten
Hahahaha
Waaraan zie je precies dat hij gepolijst is? Oké achterkant kast is duidelijk.
Lugs zijn vrij appart
Ieder zo zijn ding natuurlijk, maar zoals hierboven ook wordt beschreven zou ik doorsparen of je budget verdubbelen om een leuk rolexje te kopen.