Ik heb deze rolex 6694 aan geboden gekregen
Zou graag de waarde willen weeten en als de staat goed genoeg is
Je kan in ieder geval je haren kammen in de deksel!
Ik vind hem er niet heel fris uitzien, ongeacht de prijs.
Ziet er niet heel degelijk uit. Verder, zonder vraagprijs kunnen we er weinig over zeggen of dat het een leuke koop is.
Als je hem aangeboden hebt gekregen, dan weet je al de vraagprijs. Je bent hier waarschijnlijk voor een arbitrage.
Wat denk je zelf dat de staat is?
Ouwe rommel noemen we dat.
De band, bezel en achterzijde lijkt iig fiks gepolijst. De band lijkt overal wel knap speling te hebben. Misschien technisch prima maar de foto’s overtuigen mij niet om tot aankoop over te gaan, tenzij de prijs heel schappelijk is.
Ik vind het er niet goed uitzien, ongeacht de prijs.
Waarom heb je het horloge aangeboden gekregen? Omdat je naar dit model op zoek bent of omdat je per se een Rolex wil en iemand je iets probeert te verkopen?
Ik was op zoek naar een 6694 ik zag zelf gelijk dat de band de kliko in kon maar de plaat was goed kast oké en deksel ook troep
Maar de prijs 2075
Deze heeft zijn beste tijd wel gehad, laat ik het daar bij houden.
Wat zou een schapelijke prijs zijn
Moet je niet willen.
Dit horloge is op. Als je een Rolex wilt (of wat voor luxe horloge dan ook) kan je beter zorgen dat je er ook fatsoenlijk budget voor hebt ipv het eerste het beste lor te kopen.
Wat voor een huiswerk heb je zelf gedaan?
Voor dat geld koop je veel mooiere dingen. Ik zou deze niet alleen kopen omdat er Rolex op de plaat staat. Toen ik mijn eerste datejust kocht, ben ik ook voor een nog strak vintage model gegaan. Daar haal je echt je plezier uit en heb je de kwaliteit (van toen). Een slecht uitziend model is duurkoop. Je bent beter af met iets anders, of eventjes doorsparen!
Dan laat ik.hem.schieten zag zelf naturlijk ook dat het een puin hoop was
Was meer de vraag wat de kenners er van vonden mischien was er nog wat aan te doen
Dan zou ik me de moeite van dit topic bespaard hebben
Ik wist niet dat Rolex ook van die gevouwen plaatijzeren bandjes had
Daar keurde ik ‘m al op af maar verder heeft niemand het erover dus het zal wel
Ja dat sws geld is er alleen zoekende zoek de omega maar rolex is leuk
Huh🥴