Rolex 6694 Precision 1982 -

Zeer nette en recent onderhouden Rolex 6694 van 1982. Zelf hier op HF gekocht nog niet lang geleden als impuls aankoop. Nu men zinnen gezet om een Submariner (voor de maxi case).

Het horloge is in maart 2024 aangeschaft nadat hij volledig onder handen genomen door de heren van Tempus Uurwerktechniek. Dit betekent dat je een horloge koopt wat nog vol in de 2-jarige garantie zit. Naast het uurwerk hebben ze de kast en band ontzettend fraai opgemaakt.

Claspcode G correspondeert met het bouwjaar 1982. Sluiting voelt oerdegelijk en de opgelegde kroon is ook mooi zichtbaar. De band vertoont amper rek en de endlinks sluiten perfect aan op de kast. Ook de wijzerplaat en wijzers zijn in zeer goede conditie.

Desondanks zijn afmetingen doen vermoeden (34mm - zelfde als de Rolex Airking in de jaren '90 en de OP 34mm), draagt hij best groot genoeg. 34mm diameter, 42mm lug to lug (zie ook foto op mijn 16,5cm pols).

Kan bezichtigd worden in Antwerpen.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Rolex Oysterdate Precision 6694
Diameter: 34 mm
Leeftijd: 1982
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): April 2024
Factuur en/of certificaat: Factuur Tempus Uurwerktechniek + Garantie
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch Only
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Zeer mooie conditie, prachtige blauwe plaat.
Soort uurwerk en kaliber: Rolex Cal. 1225
Vraagprijs: 3000,- (zelfde als wat ik ervoor heb betaald vorige maand).

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).








28 likes

Up

1 like

Up voor deze Rolex Oysterdate in sublieme staat (dankzij Tempus en de vorige eigenaar).

1 like

Enige drop voor deze Rolex Oysterdate met blauwe plaat in zeer mooie staat… €2900

4 likes