Rolex 7002 Presentation

Goedemiddag, ik heb een Rolex 7002 Presentation op het oog. Hij komt uit '76 en heeft een stalen kast en diameter van 36mm. Als ik op google afbeeldingen zoek dan hebben bijna alle varianten die ik zie een gouden kast en hebben allemaal een diameter van 34 en 35mm. Nu vraag ik me dus af of een stalen 36mm kast überhaupt wel mogelijk is op een 7002. Op internet kan ik verder ook maar weinig informatie vinden over dit specifieke model. Alleen dat het model op de markt is gebracht voor bedrijven en presentaties en dus niet voor de privé verkoop. Iemand die me kan voorzien met wat andere informatie over de 7002? Alle informatie is welkom! Alvast vriendelijk bedankt.

Ik zie dat de kast gold-plated zou zijn, dit kan verklaren waarom hij dus meer staalkleurig is omdat het goud versleten zou zijn. Of dit dan een exemplaar zou zijn waar je achteraan moet gaan lijkt me niet. De vorige eigenaar of eigenaren hebben niet veel liefde in het horloge gestoken dan lijkt mij persoonlijk. Ik zou het niet doen maar misschien zeggen foto’s meer dan 1000 woorden.