Rolex Airking herstelling en onderhoud door Erik Diels uit Ekeren/Belgie

De Airking van mijn zus maakte een vreemd geluid bij het schudden, tijd voor een herstelling en aangezien het uurwerk inmiddels 9 jaar oud is kon een service geen kwaad…
Na veel goede commentaren gehoord te hebben over Erik Diels uit Ekeren bij Antwerpen nam ik dus met hem contact op.
Aangenaam ontvangen door Erik’s echtgenote in hun mooie zaak en overeengekomen om te wachten op de telefonische prijsopgave.
Na een 2 tal weken kreeg ik een telefoontje dat de herstelling inclusief onderhoud en in nieuwstaat brengen van het horloge kon uitgevoerd worden voor de totale prijs van 385 euro.
Deze prijs viel mij reuzegoed mee dus kregen ze groen licht voor de werkzaamheden.
Enkele weken later telefoontje met de vermelding dat het uurwerk klaar was en dus mocht opgehaald worden.
Vandaag was het dan zover en na een leuke kennismaking met Erik zelf de vervangen onderdelen bekeken en het uurwerk in ontvangst mogen nemen.
Na nog even de financiele kant van de zaak geregeld te hebben (cash , geen betaalterminal aanwezig) het vakmanschap kunnen bewonderen.
Het uurwerk ziet er werkelijk als nieuw uit wat na 9 jaar misbruik , door mijn niet zo voorzichtige zus , niet zo voor de hand liggend was …
Deze kan er weer tegen voor een jaartje of 10 !!!
Erik serviced ook alle andere grote merken en is ex Rolex medewerker :wink:

9 likes

2 berichten zijn samengevoegd in een bestaand topic: Rolex Service voor een goede prijs, Erik Diels ( Belgie)