Dit jaar bestaat de Rolex Submariner 65j.
Denken jullie dat er dit jaar iets zal veranderen (uiterlijk of binnenin) aan deze icoon of moeten we wachten tot 2023 ?
Eens ik mijn Omega PO kwijt ben, wordt dit mijn volgende.
Zou mooi zijn.
Wat minder mooi is zijn de compleet kansloze wachtlijsten bij s&c
Als ik mijn Daytona op ga halen over een paar weken ga ik gelijk vragen wat de reservering mogelijkheden zijn.
65 jaar, de submariner gaat met pensioen en ze stoppen de productie. ( tegenwoordig moeten we wel twee jaar langer wachten).
De prijs?
De laatste grote wijzigingen waren (dacht ik) in 2012 wat niet zo lang geleden is, dus ik verwacht de komende jaren geen significante wijzigingen. Misschien dat er op middellange termijn wel een upgrade komt van het movement van kaliber 3135 naar 3235.
Ik gok op 3235 upgrade.
Deepseas eruit.
En prijzen omhoog. Service prijzen zijn al bijna 30% gestegen!
Laatste prijsstijging was 02/2016
Geef jij nu gratis en voor niks een investeringstip
Of je eerste cheque van je AOW met bsn nummer
resultaten uit het verleden…
Heb ik vanmiddag gevraagd, en (althans bij S&C Haarlem) doen ze niet meer aan wachtlijsten. Ik heb zelfs aangeboden om 1k aan te betalen voor alles aan staal GMT, Sub wat nieuw aan zou gaan komen. Toen ik over een DaytonaC begon werd ik zowat uitgelachen.
The Rolex Way
Nog nooit een Rolex gekocht mar dus even binnenwippen bij dealer om nieuwe sub. te kopen gaat niet zo vlotjes?
Ja wel hoor, is me al 2x gelukt, maar met de nieuwste stalen hotties (gmt, Sub, Daytona) die gaan uitkomen of net uitgekomen zijn kan het wel eens lastig zijn. Wanneer de stalen Sub in Maart uitkomt met 3235 uurwerk, of de stalen GMT met zwart/rode lunettering, ja dan wordt het wel een lot uit de loterij ongeacht prijsverhogingen.
Ik ga voor het eerst dit jaar naar Baselworld. Vlucht en hotel al geboekt. Ben benieuwd waar Rolex dit jaar mee zal komen
Upgrade ? Wat mag er verbeterd worden dan ?
Caliber 3235
Past cal. 3235 in case van 40mm?
Jep, in oa. De DJ41
Edit 41mm
Als er al iets zou veranderen, is het waarschijnlijker dat eerst de Date (toch al geleden van 2010) en pas dan de No Date versie (2012) zal wijzigen of zie ik dat verkeerd.
(I know, het blijft speculeren).
Zoals al eerder gezegd, DJ41 haalt de 40mm niet eens