Rolex Baselworld Teaser 2018!

Haha potdikkie die titel!
Edoch, ik verwacht ā€˜m wel binnen nu en drie dagenā€¦
Insta goed in de gaten houden!

1 like

Nog geen 5 minuten geldende op Instagram Rolex.

Een nieuwe jubileeā€¦?

2 likes

Ik zou dit wel zien zitten. We wachten af.

3 likes

Die was iets te doorzichtig, maar wel leuk geweestā€¦

1 like

Misschien een officiƫle jubilee voor de gmt

1 like

13 likes

Zwart roodšŸ˜

Beetje dit ideeā€¦:wink:

Krijgt @revanderpoel toch gelijkā€¦

1 like

Als ik er nu over nadenk, heel logisch eigenlijk allemaal. Jubilee met deze sluiting, sportmodel dus, ja echt 100% de gmt coke.

4 likes

Ik ga het op de voet volgen op de 21e en ALS de coke daadwerkelijk gepresenteerd wordt, ga ik mijn vaste AD net zo lang stalken, totdat ik op de lijst sta. Deze zou zomaar wel eens de populariteit van de Daytona kunnen benaderen, met bijbehorende wachtlijsten. Die verwachte prijsverhoging neem ik op de koop toe. +/- 9k voor een stalen coke op jubilee, heb ik er graag voor over, en zal daarin niet alleen staan.

3 likes

Ja dat zou even heel erg klote zijnā€¦ Dan moet ik al mijn horloges verkopen.

5 likes

Ja, er zal dan ook minimaal 1 Rollie van mij in het blauwe gedeelte te bewonderen zijn, aangezien mijn geldboompje de winter niet overleefd heeft :wink:

1 like

Same here. Zou het? Zou het??

1 like

Ja reken maar dat een stalen gmt2 coke op jubilee wachtlijsten gaat opleveren. Maar je hebt dan nog wel even om de hele inboedel te verkopen, zou best wel eens de populariteit van de Daytona kunnen gaan benaderenā€¦

2 likes

Als deze echt komt ga jij voorlopig aan ongever 9k niet genoeg hebben.

Ga uit van een prijsverhoging na Basel, tel daarbij op dat Rolex de sportmodellen veel schaarser wil maken, tel daarbij op dat ze erg gewild zijn bij introductie en als laatste dat je bij de grijze handel meer kans maakt en ga uit van boven de 10k.

Tenzij je een goede klant bent bij een dealer. Dan kan het zomaar meezitten.

2 likes

Dank voor nog meer goed nieuws :joy:

1 like

Ik ben (in mijn ogen) na 3 nieuwe Rollies in ruim 2 jaar een redelijke klant, maar zolang ik vanaf de eerste dag op een wachtlijst sta, verwacht is hem voor de kerst wel te kunnen ophalen. Ik koop bij AD of helemaal niet. Ga gewoon nooit meer dan lijst betalen via een grijze dealer, en dan ook nog eens geen Rolex garantie hebben (is nl vanaf 2015 niet meer overdraagbaar).
Ik geloof niet dat Rolex de sportmodellen schaarser wil maken. Zodra ze voldoende nieuwe generatie uurwerken klaar hebben, zal de productie weer naar het oude niveau gaan.

1 like

Dit is m: de nieuwe Sub: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die hebben ze van Steinhart gejat

1 like