Rolex Baselworld Teaser 2018!

Mooi, als de coke er komt. Hoop ik dat de andere wachtrijen korter word. Sta al sinds introductie op de lijst voor steel sky dweller. De skydweller met blauwe plaat staan voor 17K bij grijze dealers. Je kan bijna een gouden skydweller krijgen

1 like

Ik dacht hetzelfde, en had de kans om een stalen te kopen met blauwe plaat (voor de lijstprijs), maar om mā€™n pols vond ik het een afknapper. Geweldig horloge, met nog mooier uurwerk, maar onverwacht niet mijn ding. Een DJ41 met fluted bezel (die gelijkenissen vertoont qua uiterlijk) s vele malen comfortabeler.
Wat ik hiermee wil adviseren: pas altijd eerst goed, voordat je koopt. Het gevoel wat een horloge je geeft om de pols kan erg verschillen met het gevoel wat het horloge je geeft op een plaatje of in de etalage.

4 likes

Gelukkig kan ik hem niet betalen en hoef ik hem dus ook niet te passen. Vind het ā€˜op de plaatjesā€™ en in de etalages verreweg de mooiste Rolex die er is.

Precies waarom ik een 1:1 replica adviseer alvorens de real deal aan te schaffen.

1 like

WoW! Jammer dat ze hier de ā€œballenā€ niet voor hebben. :muscle::muscle:

1 like

Imo weinig te maken met ballen, meer met goede smaak! :wink:

1 like

Deze in 38mm zou nog best verkopen aan vrouwen en Gerard Joling denk ik.

2 likes

Wens is vader van de gedachte bij veel hier zo te zien :wink:

1 like

Hahaā€¦ deels eensā€¦:joy: maar ik denk ook serieus dat je hier best aantallen in kan maken!

1 like

Saaiā€¦

Ze moeten een sub uitbrengen met die bezelā€¦

Is overigens niet waar met die garantie niet overdraagbaar

8 likes

Sorry hoor maar wat een bullshit verkondig je hier!

1 april is pas over 16 dagen grapjasā€¦ :unamused:

1 like

Je kunt toch wel beslissen nadat je een originele om je pols hebt gehad ? Bij twijfel gewoon niet doen, of nogmaals naar de winkels en een 2e, 3e of 4e keer passen.
Ik ben tegen nep horloges, tegen alles wat imitatie of nep is trouwens. En ja, ook bij vrouwen :wink:

4 likes

Sorry hoor, jij bent vast beter geinformeerd. Ik ben geen type die dingen uit zā€™n duim zuigt.
Deze bewering komt voort uit de gewijzigde voorwaarden (per 2015, samen met de aanpassing van 2 naar 5 jaar garantie).

Now the big news is that Rolex warranties are now totally untransferable. You are probably now wondering what are the impact of this announcement. Hereā€™s the thing : when you buy a watch from an authorized dealer, you also get a little green card with your information and the Authorized Dealerā€™s stamp. This warranty card is just not transferable anymore since the Rolex warranty policy update.

As a consequence, when you buy a Rolex from the grey market, you do not have any more a warranty coming with your watch. Even if you have that Rolex warranty green card, even if this card wasnā€™t filled out and that you can enter your name. But thatā€™s not it yet, if you buy a Rolex preowned, the warranty is void as well and even if it is still theoretically under warranty as you werenā€™t the original owner in the first place.

En wat is de bron van je quote dan? In ieder geval niet Rolexā€¦

2 likes

Dit stukje komt van toolwatchblog, maar google eens of kijk op you tube. Frederico talks watches bv.
Al deze mensen denken blijkbaar dat het 1 april is. Ik lees extreem veel over horloges, en ben dit al een keer of 5 tegengekomen, van doorgaans goed ingelichte bronnen.

Maar even voor de duidelijkheid: ik heb helemaal geen zin in welles nietes spelletjes, dus beschouw de informatie als mijn persoonlijke veronderstelling welke niet bedoelt is om anderen hiervan te overtuigen. Het was slechts een toelichting waarom ik liever een nieuwe Rolex koop van een AD ipv een grijze dealer (samen met de meerprijs op gewilde modellen natuurlijk).
Als iemand een andere mening is toegedaan prima.

1 like

Dat betekent dus dat er in ieder geval 5 mensen zijn die denken dat de garantie niet overdraagbaar isā€¦

Je komt met een quote van een website in steenkolen Engels en neemt dat voor waarheid aan.

Er zijn zeker ook 5 mensen of websites die zeggen dat de garantie wel overdraagbaar is.

Hoe kan je er dan zo zeker van zijn?

1 like

Ik weet genoegā€¦ :joy:

#FakeNews

2 likes

Prima, wat jij wil. Kun je nu weer iemand anders belachelijk maken misschien ?

1 like