Rolex Baselworld Teaser 2018!

Jammer, als ik had geweten ben ik met je gegaan :wink:

1 like

Ik moet wel bekennen dat de AD waar ik meestal koop niet in Nederland zit. In Nederland zijn te veel wachtlijsten en meestal te weinig (voor mij) beschikbaar.

Net een half uur deze draad gelezen (uit 2015) over overdraagbaareid garantie, toen dat garantieverhaal vers de ronde deed:

http://forums.watchuseek.com/f23/rolex-says-warranties-not-transferable-2604066.html

Interessante quote
I purchased a watch from a trusted seller here with the warranty card signed and dated with the original owners name. There were 7 months warranty remaining. I sent it to the Dallas RSC thru a local AD. They had no problem working on it under warranty. This was a year ago!

En:

Warranty fine print doesn’t ask that original owner’s name be on the card to be valid:

Oh en Baselworld:

7 likes

Vorige week via Rolex Keulen een aantal zaken laten fixen waarvan een ding onder garantie. Was niet de originele koper. Horloge is uit april 2016

5 likes

Was vorige maand met een maat naar onze Oostenburen gereisd. Bij AD kon hij kiezen of hij zijn horloge op naam wou of niet.

Ik vind het een vreemd verhaal. Ik zie weleens meer zo’n bewering langskomen, dat “de garantie alleen voor de initiele koper zou gelden”.

Naar mijn idee gaat dat in de meeste -en zeker EU- landen, niet op. Een dergelijke bepaling kan men opstellen, maar is dan nietig. Overigens zou je zo’n bepaling ook op (minstens) 2 manieren uit kunnen leggen:

  • fabrikant wil liefst zo makkelijk mogelijk onder garantie uit;
  • fabrikant heeft zelf maar weinig vertrouwen in de kwaliteit van zijn spullen.
1 like

Meestal op de dag na 31 maart.

6 likes
1 like

Pepsi op jubile = mweh. Zou hem gewoon op oyster willen.

4 likes

Stoppen ze dan de BLNR?!?!?

Volgens mij stoppen ze dan eerder de hulk.

Als het echt de COKE wordt, dan is BLNR Overbodig

Is wel wat ik heb horen ruisen


En met D eens, een Jubilee is mi mooi op een Datejust, niet op een ‘sport’

Iedere Rolex is overbodig. De tijd lees je af op je telefoon


4 likes

Als je het zo zegt. Geldt dit niet alleen voor Rolex, maar voor alle horloges

Uiteraard
:wink:

Die Hulks zijn wel belachelijk aan stijgen 8700€! Voor een 2011 bij van wonderen :anguished:

Goed, we krijgen dus een sportmodel met jubilee. Een sub lijkt mij geen logische optie. De lugs op de kast zijn ook een stukje slanker. Dus een GMT. Maar welke?

1 like

Een explorer 2 op jubilee :rofl: Je weet het maar nooit met Rolex
 Wie had dat gedacht vorig jaar, een dweller met cyclops.

3 likes

Ik ben niet zo’n Rolex kenner, maar kan’t niet ook de OP zijn die een jubilee krijgt? Lijkt me ergens een logischer keuze. Of zit die te laag in de Rolex hierarchie? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes