Rolex Baselworld Teaser 2018!

Als je naar de foto kijkt zie je de lug vorm van een gmt of sub. Zie je ook aan de Crownguard.

3 likes

Dat zou ook kunnen, maar het plaatje van @Schoen heeft crownguards, dus als dat de enige echte wordt dan is een gmt wel erg waarschijnlijk…

2 likes

Die had ik over ‘t hoofd gezien, toch een sportmodel dus! Goeie teaser deze :smiley:

1 like

Dat dus :grinning:

Zou ik toejuichen en er gelijk 1 bestellen zo’n band :heart_eyes:

2 likes

Je hebt in elk geval zelfkennis :wink:

Ook het enige sportmodel waar zo’n band een klein beetje op staat.

2 likes

Mocht deze het worden vrees ik weer zo’n Rolex wachtlijst feestje :-1:
Alle grijze dealers meerdere op voorraad maar niet te krijgen bij de AD tegen RRP :thinking:

1 like

Dat zit er dik in, wordt weer bewust in kleine aantallen geleverd. Wachtlijst een lokkertje, maar in het echie gaan ze alleen naar ‘grote’ klanten en grijs een paar k boven list.

Slimme marketing, die Rolex knapen!

1 like

Mocht het echt een coke lunette worden, dan denk ik dat de prijs van de blauw zwarte wel lage gaat worden in de nabije toekomst.
De coke heeft natuurlijk wel een historische kleurestelling en biedt dus een voordeliger alternatief voor wie niet het benodigde bedrag voor een witgouden Pepsi wil neertellen.
Volgens mij is die echt een bestseller overigens.

En als er een witte 214270 komt (ik hoop het niet, hij zal maar op je netvlies vallen) kan de oude Polar er ook wel uit.

1 like

Niet als de BLNR niet meer wordt geproduceerd.

1 like

De BLNR gaat er dan vast uit en zal dus alleen maar meer waard worden.

Over een paar jaar gaat ook de Coke eruit en komt eindelijk de Pepsi, sparen…!

De PCL sluiten een sub wel uit denk ik.

1 like

die kans is groot maar je weet nooit met Rolex.

Misschien limited feestjub op jub. :wink:

Waarom komt er niet meteen een Pepsi ipv een Coke?

Omdat je dan een pepsi in witgoud en in staal hebt. Optisch nauwelijks verschillend dus daar maak je de huidige pepsi eigenaren niet blij mee.

1 like

Én omdat het marketing technisch natuurlijk veel minder interessant (lees: lucratief) is.

Because you only want to have “The Real Thing” :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik denk dat er een GMT Pepsi op Jubilee komt.

1 like

Zal dus de Coke worden aangezien de Pepsi er alleen in witgoud is en aldus herkenbaar blijft

1 like