Rolex Baselworld Teaser 2018!

Kan natuurlijk ook een Sub zijn met roodschrift ter ere van het 65 jarig jubileum

Lijkt me niet dat die eruit gaat. Is beste en goed lopend model volgens mij in Europa. In Aziƫ niet natuurlijk. Dus als ze zich meer daarop gaan richten zou het kunnen.

hoezo?

Dat is ook weer waar. Als ze een cyclops op een dweller plaatsen, kunnen ze ook PCLs op een sub doen.

2 likes

In Aziƫ zijn vooral de duurdere modellen populair. De stalen sportmodellen dus niet. Laatste keer dat ik er was hadden ze dan ook bij verschillende dealers de gehele collectie stalen sportmodellen op voorraad.

2 likes

Waar blijven de overige teasers :joy::joy::joy::joy:

2 likes

Tja, Rolex teasers zijn karig dit jaarā€¦die Jubilee moet een sportmodel zijn maar welke? Er was ook al jaren een wens voor een ceramic Daytona. Duurde ook ff, dus hoeft geen Coke GMT te zijn. Omega heeft net een paar nieuwe op insta gezet en dat lijkt vrijwel zeker een Seamaster met een nieuw golfpatroon op de wijzerplaatā€¦morgen weten we het allemaal!

1 like

Laat ze maar een keer gek doen in staal.
Zoiets bijvoorbeeld zonder de PCLā€™s.

5 likes

Mocht het een Coke worden dan hoop ik dat ze iets aan de kleuren gedaan hebben want de kleuren van de wg Pepsi vind ik ronduit lelijk. Blauw is paarsig en rood is gewoon flets.

3 likes

Blauw gaat in ieder geval niet gebeuren ivm de Smurf. De bruine is ook erg mooi, maar ook onwaarschijnlijk

De kleur van de bezel in je avatar bevalt wel? :joy:

Wat ik niet begrijp is waarom ze met een nieuwe GMT en/of Sub zouden komenā€¦ beide modellen lopen heel goed en moet je voor op de wachtlijst staan.
Ligt het niet meer voor de hand dat er een nieuwe (kleinere) explorer 2 komt of een vervanger voor een ander model dat minder loopt?

Na al dat nare Breitling nieuws, geven deze twee van Rolex me een heel fijn gevoel

Is er al een sportief dames model,
bv Sub in een kleinere maat en lichte plaat?

Ja, uitstekend.

ā€˜Rolex baselworld teaser 2018ā€™ leverde ook dit resultaat op:

tapatalk_1521583025863

Als image bij een video van Rolex:

Maar de video zelf zie je dit model helemaal niet. Foutje?

Huh? De platina DD met ijsblauwe dial bestaat toch al lang

1 like

Ja idd. Wazig

Deze wordt ook voorzichtig gefluisterd

Hoop t niet

5 likes