Rolex Baselworld Teaser 2018!

Klopt helemaal, maar denk dat het rood tegenover zwart beter overkomt als echt rood.

Is de 226208. Schijnt naar voren te komen bij iedere 404-melding. Die pakt google dan in zijn cache mee. Ze hebben wel een ander foutje gemaakt bij t afschermen. Komt een nieuwe DJ36 en Daytona in edelmetaal

1 like

Seamaster met keramische kast. Als je teaser goed kijkt zie je ‘Zr’ van ZrO2 staan.

1 like

Hmm, heb net een nieuwe DJ36 aangeschaft, maar ach, die gaat ook wel even mee.

Ik heb net een nieuwe GMT gekocht. Maar Basel gaat de pret echt niet drukken :slight_smile:

3 likes

Stiekem hoop ik ook op een nieuwe wijzerplaat voor de 116000 (36mm OP). Het groen van de 34 zonder de oranje accenten zou prettig zijn.

Klopt! Goed gezien
ik lees hier en daar nog wel eens dat die ceramic cases breken door de hoge spanning? Zowel Panarai als Omega. Of zijn dat slechts extreem zeldzame gevallen?

Ik denk dat als iedereen maar genoeg alternatieve combinaties worden gemaakt met fotoshop er altijd iemand kan roepen ‘zie je wel’!!!

Niemand buiten Rolex weet wat er komt. Gewoon een lucky shot als het waar is. En ja, ik denk ook dat er een GMT op jub komt met een tweekleurige bezel. Omdat dat een beetje in lijn ligt en makkelijk te voorspellen is.

2 likes

Klopt. Zou het niet lachen en gieren zijn als we niks te zien krijgen waar iedereen op hoopt :joy::joy:

3 likes

Ja, vind ik wel.

Iedereen bepaalde modellen ingekocht tegen woekerprijzen, want stel je toch voor dat de Hulk en/of de DSSD stoppen :sunglasses:

1 like

Ik vind de Deep Blue erg gaaf. De gewone DSSD doet mij minder.
Echter zo groot
 toch sluit ik niet uit dat hij nog een keer erbij komt voor ernaast

Punt is alleen dat het zo’n dure en toch incourante klok is voor erbij.

1 like

in hoeverre wijkt de “teaser” dan af van deze?
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/4/4/2/442987c1c638d309108d6d1961c8db9eeeb48c29_1_281x500.jpg

  • sorry verkeerde topic :slight_smile:
1 like

Voor de periode van 3 tot 5 jaar kan een fabrikant dit volgens mij wel gewoon doen (afwijkende voorwaarden hanteren), voor de eerste 2 jaar is hij inderdaad gewoon gebonden aan de wet.

Incourant ben ik niet met je eens. Handelaren vragen er ook boven list voor omdat hij lastig leverbaar is. Weliswaar zijn de wachtlijsten beter dan de daytona :wink: maar da’s niet zo moeilijk


Ik heb al diverse malen t verzoek gehad of ik m wilde verkopen voor meer dan ik ervoor betaald heb. Ook al regelmatig op MP voorbij zien komen voor mijns inziens belachelijke prijzen via een particulier, maar ook die waren zo weg.

Plaatje dan maar

5 likes

Geen idee. Misschien een nieuw uurwerk? Maar ik denk dat het gewoon een foutje (in google?) is.

De blauwe doet mij dan weer niet zoveel. Het is idd een lomp brok staal, maar imo mooier en meer apart dan een Sub of SD 4000. De 43 mm SD is ook mooi in proporties, alleen die loep, bleh.

Dat bolle glas! :+1:t4::smile:

1 like

En we hebben weer rust, toch de Pepsi, nieuwe zwart/bruin bezel op GMT
de rest ga ik ff rustig bekijken
wel weer een verrassing!

1 like

Net in een FB groep gezien, de duitsers hebben het iets te vroeg online gegooid:
een 44mm Rolex Deepsea met een 3235 uurwerk