Het gaat hier waarschijnlijk om een nepper?
Deze lag bij de krijngloop.
Dus kan me niet voorstellen dat het een echte Rolex is maar hoe verder ik hem bekijk hoe meer ik ga twijfelen. Graag jullie deskundige oordeel.
Ik durf de kast niet open te maken. Het is een aparte deksel.
Gezien de vele delen die los liggen en kringloop, nep.
Ik heb de balle verstand van dit merk dus laat ik iemand anders een definitieve uitsluitsel geven
Nouhou dit kon wel eens een…nepperd zijn.
Het datumvenster en een van de lume-dots zijn losgekomen. Dat komt bij een echte eigenlijk nooit voor. Maar ze hebben er wel hun “best” op gedaan, helaas. Op het deksel past waarschijnlijk nog een originele Rolex-opener, ook. Maar dit kun je verder vergeten hoor. Een YM heeft een gematteerde platina wijzerplaat, geen parelmoer zoals hier.
Wat was de prijs hiervan ?
Dat zegt waarschijnlijk al heel wat meer.
Kringloop horloge idd, jammer
Ik zal het verhaal vertellen. Zoals ik al zei was ik bij een kringloop.
Toen ik wilde afrekenen zei ze dat er een horloge was binnengekomen bij een huisopruiming. Dit horloge dus. ik vroeg of ik het horloge mocht bekijken maar dat was eigenlijk niet de bedoeling zei de verkoopster want eigenares wildde het horloge laten taxeren bij een juwelier. Ondertussen kwamen er verschillende bij staan maar aangezien ik de eerste was mocht ik hem het eerst bekijken.
Er zitten losse ondelen in de wijzerplaat dus ik ging er meteen van uit dat het wel een nepper moest zijn. Maar ik begon te twijfelen toen ik hem nog eens beter ging bekijken. Toen deed een rijke dame meteen een behoorlijk bod en vervolgens kwam er nog iemand met een bod. Vervolgens kwam ik in de verleiding om ook een bod te doen. Toen zei ze dat ze eerst moest overleggen met de eigenares.
Dus ik gaf mijn telefoonnummer en ze zei dat ze mij zou bellen als ik een bod mocht doen zonder dat hij eerst naar de juwelier gebracht zou worden.
De telefoon ging en ze vroeg wat ik wildde biedn. Toen heb ik de kans genomen en hem toch gekocht.
Zoals ik al zei durf ik hem zelf nog niet te openen.
Dat laat ik liever een vakman doen.
Hoe dan ook ben ik nog niet overtuigd.
Hij klinkt als een eta trouwens.
ja het is wel wat oppurtu nistisch
Ben wel benieuwd wat je er voor hebt betaald…
Bizar verhaal joh ook met al die mensen in een kringloop winkel die zich buigen over dit horloge. Wat was je bod ofwel aankoop prijs?
Kringloop heeft waarschijnlijk eerst van juwelier gehoord dat ie nep was en toen toch maar aan TS verkocht.
Ik moet onder de motorkap kijken denk ik.
Het kan eigenlijk idd niet maar toch.
Doe geen moeite het is echt geen echte
Hoop dat het geen al te dure grap voor je is geworden. Maar anders is het gewoon even een harde les. Als Crownguard (ook) zegt dat-ie niet echt is, is het klaar.
Hoe wist je zo zeker dat die dame (in de kringloopwinkel dus) zo rijk was?
Weet je zeker dat deze mensen niet ingehuurd waren?
Een echte lach-master
Hoe klinkt een ETA?