"Rolex" bij de kringloop šŸ˜‚

Did you say ten pound?

Are you deaf?

That’s a bargain. I’ll take one.

Squeeze in if you can. Left leg, right leg, your body will follow. They call it walking. You want one as well, darling? You do? That’s it. They’re waking up. Treat the wife. Treat your friend’s wife. It’s a lot more fun if you don’t get caught. Hold on. You want one as well? Okay, darling, show me a bit of life then. It’s no good standing out there like one o’clock half-struck. Buy them, you better buy them. These are not stolen, they just haven’t been paid for, and we can’t get them again. They’ve changed the bloody locks. Here. One for you. It’s no good coming back later when I’ve sold out. ā€œToo late, too lateā€ will be the cry when the man with the bargains has passed you by. If you got no money on you now, you’ll be crying tears as big as October cabbages.

6 likes

Misschien mogen we wel weten wat het bod van die rijke vrouw was.

@Ruijs, mogen we dat wel weten?

3 likes

Ik ben de man van die ā€œrijkeā€ dame. Ik wilde wel eens zien tot hoe ver die ander wilde gaan voor een Lolex :grin:

Zonder gekheid. Deze is zo nep als het maar kan.

3 likes

Hier ga je toch niet voor betalen man. Zo nep als wat. Klaar voor de afvalbak.

Deze is nep :stuck_out_tongue_winking_eye: :partying_face:

1 like

Wat voor uurwerk zit er in een nepper zoals deze?

Breng maar hier. Maar je weet wat er daarna gebeurt. :sunglasses:

Gebruik hem maar als boksbeugel…

lijkt mij niet de moeite om hier energie in te gaan steken. Ben toch ook wel nieuwsgierig naar de prijs die betaald is :grimacing:

:rofl::rofl:

Deze is nep

Ik geloof jullie wel maar ik hoor geen concrete verklaringen.

Nou eerlijk, ik vind ETAS altijd erg glazig tikken, heb een tudor prince en een Rolex DJ tegelijk gehad, hoorde toch echt verschil haha

Toe te voegen : ik denk dat de ts bedoelt dat hij in ieder geval geen tik tak doet haha

ik hoor nooit dergelijke dure uurwerken, hooguit een eta.
of andere goedkope uurwerken maar dit uurwerk klinkt anders.
Daarom ben ik benieuwd wat erin zit nep of geen nep.

Gooi maar dicht … meneer @Ruijs weet wss vanaf dat hij dit topic opende dat het nep is en loopt de boel een beetje op te kloten volgens mij :expressionless:

2 likes

Ze gaan geen echt manufactuur Rolex uurwerk in een nep kastje droppen hoor als dat is wat je bedoelt :sweat_smile:

1 like

Kijk naar o.a. de kroon, logo is slecht. Band gesp is slecht. Wijzerplaat is slecht. Moet ik doorgaan

1 like

Ik vind t wel leuk haha eigenlijk wachten we tot

• we weten wat hij heeft betaald
  • hij hem open maakt met een griptang en hamer
1 like

bedankt voor de uitleg. hier heb ik wat aan. jammer dat ik niet series genomen wordt.

1 like

Wat heb je nou betaald?

2 likes