Rolex bonus van 500.000 euro

Tsja dat kreeg de Britse winnaar van het CHIO in Aken
Daarom koop ik bij voorkeur horloges die niet aan die flauwe kul mee doen. :smile:
Schiet u maar…

Hendrik

1 like

Waarop?

Dat hoort dat paard te krijgen…

Mensen met paarden, hebben de hemel op aarde, maar komen ze te sterven, dan valt er niets te erven. Dus ik snap die bonus wel.

3 likes

Wat denk je dat Lewis Hamilton van Tag Heuer krijgt. Of George Clooney van Omega

5 likes

En zo is het maar net.

Dit topic is typisch een gevalletje van hollandse bekrompenheid :-1:

1 like

Haha! Helemaal waar!

Wat is CHIO?

Winnaar van het WK chips eten kreeg deze bonus.

2 likes

Inderdaad. Logisch dat Rolex een paardensport evenement organiseerd/sponsort, daar zitten meer potentiĆ«le klanten dan bij het voetbal. Daar wordt weer grof met geld gesmeten door verschillende bier merken. Slimme marketing, want wat is een bonus van €500.000 als je een jaaromzet van 3 miljard! hebt. En zolang de kijkshop nog geen evenementen organiseerd hoeft TS zich geen zorgen te maken om z’n collectie :wink:

2 likes

CHIO= Concours Hippique International Officiel

Daar jagen lutsers paarden over balken, en dat is sport :smiley:
Moet je eens opletten hoe angstig die beesten hun poten, pardon benen, optrekken.
Komt o.a. door prikkeldraad op die balken tijdens de training…

sorry dit is wel off topic

Hendrik

1 like

En welke hoogstaande sport kunnen we jou blij mee maken?

100 meter lopend buffet aan z’n profielfoto te zien :wink:

5 likes

Ach… elke sport heeft zo zijn schare liefhebbers… Ik hoop dat ik kaarten kan bemachtigen voor het fries kampioenschap Kaatsen in Franeker… :smile:

Tja…helemaal mee eens…houden hun naam hoog en doen deze alle eer van patserig doen aan…en de klant maar dokken…

Op een Engels forum las ik dat iedere horloge liefhebber er van uit gaat dat
als ie ergens een Rolex om een pols ziet: is vals :smile:

Nee de klant wil ervoor ā€œdokkenā€ het is namelijk een vrijwillige beslissing om een dergelijk horloge te kopen. Ik schat zo maar in dat mensen die het geld voor een Rolex kunnen betalen ook volwassen genoeg zijn om te bepalen of ze een dergelijk bedrag willen uitgeven. En daarbij denk ik dat veel Rolex klanten het ook geweldig vinden dat Rolex van een dergelijk evenement de sponsoring verzorgd, dit sluit denk ik prima aan bij een levensstijl waar de potentiĆ«le klanten zich ook bevinden dus zal er best ook een en ander leuks georganiseerd zijn. Relatie beheer heet dat :wink:

Hij is leuk Jeffreyh, maar lopen, en zeker 100 meter is toch te veel moeite :sunglasses: