Rolex Boutique Polen

Beste HF leden,

Afgelopen week was ik in Polen en liep daar een Rolex boutique binnen.

Aangezien we allemaal horlogeliefhebbers zijn dacht ik, ik deel even wat foto’s :slight_smile:

Helaas was er geen Submariner op voorraad (dat was uiteraard geen verassing). De verkoopster vertelde mij dat de wachttijd ongeveer 1 jaar zal zijn.

Deze aardige verkoopster liet me wel even wat modellen passen.

Ik was voornemens om een DateJust te kopen (niet een van deze modellen) maar de maat, 36mm, vond ik nog wat twijfelachtig en dit leek me een prima moment om een DJ te passen.

(mijn Omega Speedmaster ligt op tafel in de achtergrond)

De DateJust’s in deze foto’s zijn niet de DJ’s die ik ooit zou kopen, even ter info :stuck_out_tongue:

Nadat ik deze twee DateJusts om heb gehad vond ik de maat, 36mm, toch wat te klein en sloeg de twijfel toch toe of de DateJust de juiste aankoop zou gaan worden.

Vervolgens kwam de verkoopster aan met de Oyster Perpetual 39mm. Wat een schitterend exemplaar, de witte dial sprak mij direct aan.

Nu eens even goed nadenken wat ik nu precies wil. Ik had voor ogen om een DJ 16234 uit mijn geboortejaar (1989) te kopen maar de OP 114300 (met witte dial) blijft ook door mijn hoofd spoken.

Groet,
Martijn

25 likes

Mooie Speedmaster, blijft een geweldig horloge! :wink:

12 likes

Die witte of zwarte 114300 zijn top!

2 likes

snap ik, PRACHTIG!!

1 like

Ik vind die Op met witte dial verreweg de mooiste. De platen van de DJ’s zijn het net niet voor mij. Succes met je keuze!

2 likes

Thanks voor je reactie. De wijzerplaten van deze DJ’s zijn ook totaal niet mijn ding maar dit waren de enige die ze had liggen. Ging even om de maatvoering van 36mm :wink:

1 like

Blauwe wijzerplaten zijn anders ook top!

3 likes

OP witte plaat! Een topper.

Ook omdat het niet hard wit is!

:beers:

4 likes

De OP 39 mm staat je beter. :+1:

1 like

OP white dial :sunglasses:

1 like

Heel mooi ook! :blush:

Definitely de OP, die staat je geweldig

1 like

Idem, Prachtige zomerse look :smiley:

1 like

Ik sluit achter in de rij! Wat een tof horloge!

2 likes

De DJ 41 is 39,7 mm, een prima maat lijkt me.

1 like

Qua maat vind ik de 39mm ook heel mooi en beter dan de 36 of 41 van de DJ. Daarnaast vind ik een OP veel cleaner. Geen datumloupe, cleanere wijzerplaat, betere maat, geen glimmende schakels. Mooi.

Ik heb de witte. Ik vind zowel wit als zwart erg fraai.

Geboortejaar is leuk, maar maakt een horloge niet mooier. Ga voor de OP!

3 likes

Ik ben het volledig met je eens. De dial is super clean, horloge is daarmee echt ‘‘under the radar’’.

Eensch. Erg fraai.

1 like