Rolex bracelet stuk

Steiner, Stokstraat Maastricht kun je bellen, die heeft ook een flinke doos met onderdelen liggen, succes

1 like

Deze is ook bijna door he?

Die €145 zou ik zo aftikken voor het juiste onderdeel.

3 likes

Die in Noorwegen is dus 60e en NOS

1 like

Wat gek, ik heb zowel een nieuwe inlay voor m’n 16710 als een nieuwe jubileeband bij de AD gekocht (Martens). De inlay hadden ze liggen en werd er meteen opgezet- de oude kreeg ik mee - en de band - die ze toevalligerwijs niet hadden liggen - werd toen ie binnen was er ook meteen opgezet.

Ik ben er afgelopen jaar op de bonnefooi naar binnen gelopen voor n extra schakel voor de band van m’n 16610 en die hadden ze op voorraad Ă©n er meteen opgezet!

Ik heb ook n plaat van een 16234 bij hen laten vervangen en kreeg de oude mee Ă©n de schroefjes van de band van m’n 116520.

Ik ben t volledig eens met @Horloge24 : bij de AD is de kans groot dat je voor n nette prijs iets gedaan krijgt. Bij Ebay of Chrono betaal je de hoofdprijs voor onderdelen .

1 like

Ook dat idd

Ik ook, bij een horloge in hele goede staat.
We hebben het hier over een flink gedragen tudor, met best wat patina op de wijzerplaat. Ik kijk graag eerst naar alternatieven. Reparatie danwel alleen het verbindingstukje (excl. schakel) vervangen.
Bovendien vragen ze 145 Euro voor een onderdeel die ook bijna stuk is.

@Mark020 die in Noorwegen lijkt helaas out of stock (“Ikke pĂ„ lager”). Dat was anders idd een no-brainer geweest,

1 like

Die bandjes an sich zijn niet zo heel duur dus misschien is een goede donor dan een betere keuze

misschien nog interessant gezien eerdere opmerkingen over service van horloge terwijl het om een band of andere onderdelen gaat.

1 like