Rolex British Military Royal Navy

Kwam dit Rolex op MWRforum tegen en vond het interesant om met jullie te delen, maar de prijs is voor mij:S:S:S:S denk ik een raadsel.
Groeten
Iwan

http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?p=134674

Tja er zit een “nieuw” uurwerk wel uit die tijd in omdat de oude verroest was?? Hoe origineel is deze dan nog?? Hoop centjes…

Voor ons misschien niet interessant maar voor iemand met een mooie wijzerplaat in een lade zeker leuk. Mike Wood is een icoon in het vintage rolex wereldje en zal niet snel zijn naam te grabbel gooien met een overpriced horloge. Voor wat het horloge betreft >X

Poeh… Ik kan best een eind meegaan in de milsub-hype en bijbehorende prijzen. Maar dit gaat wel heel weg ver!

Dit gaat inderdaad heel ver.

Hiervoor moet je m.i. een hardcore Rolexverzamelaar zijn met veel geld te veel.

Toch vind ik het wel spannend om allemaal te volgen.

Het dat er de naam Mike Wood bij staat. In alle andere gevallen had ik beslist mijn twijfels gehad of het uurwerk in niet zo een slechte staat was als de plaat… Ik vind het eerlijk gezegd zowiezo raar dat er niet gelijk een andere, ook tijdsconforme, plaat is gemonteerd, tenzij er recent een ander uurwerk in is gegaan.

De eventuele koper kan zich wat mij betreft gelijk melden in het topic “rare jongens die horloge liefhebbers”. En echt mooi kan je zoiets niet meer noemen wat mij betreft. Veel geld voor een afgeleefd horloge…

Nou inderdaad,
Vanuit een realistisch perspectief bekeken is het ding net een tientje waard.
Maar ja,…verzamelaars, verzamelaars :smiley: