danku danku!
Hoezo…je kunt toch gewoon antwoorden op zo’n eenvoudige vraag
Beetje “raad je plaatje” op de vrijdagmiddag snap ik niet zo
Volgens mij was er laatst nog een topic waar de ts werd ontlokt om er een verkapt verkoop topic van te maken. Dit is wel heel secuur, maar het is wel volgens de regels .
Sja…zo zou je ook kunnen bekijken, maar gebeurt vaker dat iemand oppert om zijn XXX te verkopen zonder enig extra info. Denk niet dat daar heel erg over gevallen wordt als je het daar ook bij laat.
Enkel na goedkeuring van Jur ga ik erop in, wil niet dat ik straks helemaal niks kan plaatsen jongens… sorry
Zou zn avatar subtiel hinten naar Sub Kermit?
Ik heb het aan ‘een bron’ gevraagd. Ze worden schijthemeltjeziek van mensen die binnenkomen om een horloge op echtheid te laten controleren. Er wordt soms zelfs aan de toonbank een deal gesloten tussen koper en verkoper, volledig buiten het dealerschap om. Ik vind dat ronduit onbeschoft. Beleid is wel om het aan te bieden aan klanten tegen een flinke prijs, maar toejuichen doet geen medewerker het. Het is verspilde energie, en het kost al veel energie om het ‘nee-verkooppraatje’ te houden, gemiddeld 50 keer per dag op een populaire plek in Berlijn.
1 ding is zeker, die kermit gaat nooit weg!
Nou ja in ieder geval lekker bezig om je volgende level te halen.