Vraag die wellicht al gesteld is kon et zo niet vinden.
Voor de verkoop van een horloge (nee ik plaats m hier niet want niet hoog genoeg trust level) willen de kopers hem laten controleren op echtheid.
Morgen ff de dealers bellen maar ben nog nergens echt vaste klant, weten jullie of elke rolex boutique(tegen evt betaling) dit zo voor je doen? Of evt andere adressen?
Een blik is voldoende, met een loupe al helemaal en als je de caseback opent is er al helemaal geen twijfel meer. No problem voor de mensen van bijv. Schaap.
Heb ooit eens zo’n zelfde vraag gesteld bij Schaap en Citroen toen ik een aankoop wilde doen van iemand.
Was een heel gedoe en vrij kostbaar.
Het kwam er op neer dat ze dat alleen konden op het hoofdkantoor in Amsterdam (dacht ik) en het horloge moest dan opgestuurd worden (je bent hem dus even kwijt) daarna kan je ± 500 ekkies afrekenen.
Die echtheidscertificaatjes uit de printer laten rollen voor 125eu p.s. lijkt me best aantrekkelijk (als aanbieder) . Denk niet dat ze daar snel mee gaan stoppen eigenlijk.
Aan TS, bij de ad idd. Bel wel even van te voren en geef aan de koper aan dat evt kosten voor hem zijn.