Rolex controle

Goedenavond leden en vrienden,

Vraag die wellicht al gesteld is kon et zo niet vinden.
Voor de verkoop van een horloge (nee ik plaats m hier niet want niet hoog genoeg trust level) willen de kopers hem laten controleren op echtheid.
Morgen ff de dealers bellen maar ben nog nergens echt vaste klant, weten jullie of elke rolex boutique(tegen evt betaling) dit zo voor je doen? Of evt andere adressen?

Alvast dank,

mvg Benjamin

Ben eens met een Omega een Omega boutique ingelopen. Zeer goed geholpen, ook het op maat maken van de band als extra service was gratis.

Ze kijken maar even, lijkt me gewoon een stukje service.

Even langs een originele dealer dus.

3 likes

:point_up:t2: Wat hij zegt.
Maar dan niet bij de Omega dealert maar een Rolex Ad (Gassan, Schaap en Citroen)

1 like

Kom op Robert, dit hoort ten alle tijden de standaard te zijn. Moet niet gekker worden.

Wat.een.bullshit.

10 likes

Haha. Hoe verzin je het.

A7Ye
Hier deze voor je. @anon50762135 kom der maar in

1 like

6 likes

Een blik is voldoende, met een loupe al helemaal en als je de caseback opent is er al helemaal geen twijfel meer. No problem voor de mensen van bijv. Schaap.

Na het openen van de caseback heb je meteen een horloge waarvan de waterdichtheid niet meer is gegarandeerd…

1 like

Ging me meer om het aangeven hoe gemakkelijk het zou moeten zijn om een fake te spotten! :stuck_out_tongue:

Heb ooit eens zo’n zelfde vraag gesteld bij Schaap en Citroen toen ik een aankoop wilde doen van iemand.

Was een heel gedoe en vrij kostbaar.
Het kwam er op neer dat ze dat alleen konden op het hoofdkantoor in Amsterdam (dacht ik) en het horloge moest dan opgestuurd worden (je bent hem dus even kwijt) daarna kan je ± 500 ekkies afrekenen. :sweat_smile:

2 likes

Voor de helft van die 500 piek kijk ik of je een echte hebt. En dan doe ik er nog een reep chocolade bij. :kissing_smiling_eyes:

7 likes

Da vink echt kei lief! Het is dat het niet meer nodig is, maar anders…:kissing_closed_eyes:

2 likes

inclusief die ouderwetse @anon50762135 garantie tot aan de voordeur? :wink:

2 likes

Zou die medewerker maar zo wat geroepen hebben dan met 500,-

1 like

Een beetje voor Schaap en een beetje meer voor de medewerker, goeie bijverdienste!

1 like

Die echtheidscertificaatjes uit de printer laten rollen voor 125eu p.s. lijkt me best aantrekkelijk (als aanbieder) . Denk niet dat ze daar snel mee gaan stoppen eigenlijk.

Aan TS, bij de ad idd. Bel wel even van te voren en geef aan de koper aan dat evt kosten voor hem zijn.

1 like

Wat ga je eigenlijk verkopen ? :wink:

even mn trust level zien op te schroeven eerst… :slight_smile: