Rolex Date ref. 15200 – Volledig Geserviced – 1 Jaar Garantie

Deze prachtige Date heb ik recent mogen overnemen van een op het forum bekende liefhebber en handelaar. Echter heb ik een horloge op het oog waar ik al langere tijd naar op zoek ben, waardoor deze Date nu weer mag vertrekken.

Het gaat hier om een Rolex Date ref. 15200 uit 1999 (A-serial), uitgerust met het betrouwbare Rolex 3135 uurwerk met quickset datumfunctie. De Date heeft recent een volledige service genoten en kan er daardoor weer jarenlang tegenaan. Uiteraard zit hier 1 jaar garantie op het uurwerk bij Pontime bij inbegrepen.

De staat is werkelijk prachtig. De kast is mooi dik, met zeer dikke lugs en een strakke brushing. De Oyster-band vertoont nauwelijks rek en de Rolex-coronet op de clasp is nog erg scherp.

Al met al een prachtig en zorgeloos horloge voor nog vele jaren draagplezier.

Heeft u vragen of behoefte aan meer informatie? Stuur mij gerust een bericht!

Merk en model: Rolex Oyster Perpetual Date 15200

Diameter: 34mm

Leeftijd: 1999

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): feb 2026

Factuur en/of certificaat: garantiebewijs Pontime

Originele doos en/of eventuele accessoires: -

Verzendkosten of afgehaald in regio: voorkeur gaat uit naar afhalen op een veilige, centrale plek (onder het genot van een goede kop koffie)

Conditie (krassen, werking etc): uitmuntend

Soort uurwerk en kaliber: 3135

Vraagprijs: Zeer scherpe €3695
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

35 likes