Te koop aangeboden prachtige Rolex Datejust 126300 met geweldig mooie mint groene wijzerplaat op Jubilee
De focus ligt even op iets anders dan horloges en ik wil wat fondsen vrijmaken, dus geen inruil.
Met enige spijt bied ik dus deze groene schoonheid te koop aan.
Merk en model: Rolex
Diameter: 41mm
Leeftijd: 4/12/2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: eerste week van januari 2025
Factuur en/of certificaat: doos en papieren uiteraard aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: afgehaald in België, een eindje tegemoet rijden richting Nederland of net over de grens afspreken kan in overleg
Conditie (krassen, werking etc): op de gepolijste bezel zijn enkele haarlijntjes te zien, ik krijg het niet vastgelegd op foto, zo fijn zijn de haarlijntjes. Geen diepe krassen dus.
Op de gepolijste sluiting zijn uiteraard ook draagsporen te zien, deze staan duidelijk op foto.
Het horloge loopt als een zonnetje netjes binnen de specs van Rolex (loopt +1.2/dag)
Soort uurwerk en kaliber: 3235
Vraagprijs: 10500€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Dat verklaar ik en kan indien gewenst ook nagevraagd worden bij de persoon bij wie ik dit horloge heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Deze zijn daarstraks gemaakt om proberen de haarlijntjes vast te leggen
Indien er nog vragen zijn of extra foto’s of filmpje gewenst zijn geef je maar een seintje.
Bedankt voor de interesse!