Aaah, dat wordt inderdaad nog even sparen. Rond de 3K moet je wel een mooie tegen kunnen komen. Dus geen idee hoe snel je kan sparen, maar je bent al een heel eind.
Zo’n DayDate is voor mij een 25 jaren plan 
Aaah, dat wordt inderdaad nog even sparen. Rond de 3K moet je wel een mooie tegen kunnen komen. Dus geen idee hoe snel je kan sparen, maar je bent al een heel eind.
Zo’n DayDate is voor mij een 25 jaren plan 
Mooi ding. Maar €4300… De Datejust is echt dé stijger van de afgelopen 3 jaar hè. Ze waren er vanaf €1600, “zonét” waren ze nog €2500! Dat ging snel!
Wel een tijdje sparen wordt dat maar dan heb je ook wat!
Nee dat zijn de speedmasters
(aardig off topic trouwens haha)
De daydate hoop ik als ik op mijn sterfbed heb te kopen:joy:

Dat zijn de meeste horloges. Was ik maar eerder geboren dan had ik er eentje goedkoper kunnen kopen😂
Had je misschien wel het probleem gehad dat je in verhouding (na correctie van inflatie en dergelijke) nog steeds tegen hetzelfde zou aanlopen en je dezelfde uitspraak zou moeten doen 
Daar heb je een punt, maar het klonk toch leuk!
Helemaal mee eens dat dit te duur is!
Van mij mogen ze blijven stijgen (nu ik er 1 heb
)
Dat is gemeen😜
Zeker, betrap me er zelf vaak genoeg op dat ik best voor 120dollar een rolex gekocht zou hebben in 1960. Het jammere is dat 120 dollar in verhouding in 1960 meer geld was dan dat 5000 - 7000 euro momenteel is. Daarnaast waren er in die tijd veel beperktere oplagen beschikbaar dan tegenwoordig. Heel jammer dit.
niet te lang bij stil staan 
Haha ja waarom zou je denken als je ook kan dromen😂
Ik vind dit wel een leuke
Deze lijkt me vrij redelijk geprijsd, van dezelde Steiner…
Die is zeker beter geprijsd! Wie weet koop ik die over een half jaartje😉
Die is ook echt mooi!
Heel tof.
Wanneer te koop bij Pange? 
Deze was 2,6K. De Jubilee is wat aan de korte kant, maar past mij perfect - en heeft echt vrijwel geen rek. Is via @Utrecht2 van Classic Watches (zoek op Uhrenfreund). Wel gepolijst, maar erg kundig - en het geservicede uurwerk loopt bizar nauwkeurig; plus 4,5 seconde per dag en een amplitude van rond de 325. Heeft dus zeker ook een nieuwe opwindveer gehad. Met mijn Microstella-tool zelf op plus 1 seconde in 4 dagen gekregen…
Wow dat is dan echt een goede koop voor dat geld! Draag het in gezondheid en geniet ervan!
Damn. Wat een beauty. Ben niet van de lichte wiizerplaten, maar deze op een groene croco ![]()