Wat zijn de verschillen, naast leeftijd?
Tegen de tijd dat ik dat geld heb, is die wel ongeveer zo duurš
Of je gaat eerst voor een Tudor. Heb je in ieder geval wat om te dragen terwijl je het rest bedrag bij elkaar spaart. Het is geen schande om een dergelijke Tudor te dragen.
Volgens mij het geupdate uurwerk met oa quickset voor de datum. Maar correct me if im wrong.
Dat is ook een goede tip! Een goede tudor vinden is echter ook lastig. Via chrono zie ik door de bomen het bos niet meer
De quickset heb je ook bij de 16030 en andere modellen. Verdere verschillen ken ik niet.
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. En je zegt veel duurder, dan heb je het over 1K? Ik heb voor deze gekozen omdat ik een zwarte dial zocht, sticks, en jubilee en garantie 
Ik zou Chrono laten gaan. Veelal handelaarsprijzen.
Probeer het eens op de internationale fora, je bent er wel een beetje lef voor nodig.
Via www.mywatchmart.com (bijvoorbeeld) kun je op fora zoeken. Geeft altijd een idee over de prijs.
*edit; LINK
Dankjewel. Ik ga me daar eens rustig in verdiepen.
Welicht kom ik er wat tegen!
Ik waardeer het meedenken heel erg!
Veel heb ik niet gezegd volgens mij. Tussen de 1603 en 16030 scheelt het volgens mij wel honderden euros. Mischien met de nieuwere referenties nog wat meer, dat zou ik eigenlijk niet weten.
Dit vind ik zelf de mooiste DJ. 1603 wideboy met grijze plaat.
Wellicht dat ik die nog eens aanschaf.
O, verkeerd gelezen. Duurder staat er. Excusez moi!
Wideboyās vind ik ook tof. Naast deze DateJust wil ik nog graag een DayDate met een mooie kleur wijzerplaat 
Jongens jongens jongens! Wat een prachtige horloges.
Een daydate is zeker een ultieme grail voor mij! Eentje met een groene wijzerplaat spreekt me erg aan.

Volgens mij hebben jullie alleen het gezocht topic met het budget gemist gisteren 
Die is ook wel stoer!
Hij is in ieder geval bijzonderš
Het is nu meer een show mooie di die Daniel niet kan betalen topicš. In ieder geval zijn dit prachtige horloges! Ik spaar lekker doorā¦