Het verplichte (!) rijtje:
Te koop!
Merk en model: Rolex datejust 16014
Diameter: 36mm
Leeftijd: 1984
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Maart 2025
Factuur en/of certificaat: Nee.
Originele doos en/of eventuele accessoires: 2 bandjes. 1 van crownguard en 1 van bulang & sons.
Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen in Peize.
Conditie (krassen, werking etc): Prachtige staat. Mooie volle kast. Foto’s spreken voor zich.
Soort uurwerk en kaliber: 3035
Vraagprijs: 4900
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Ik heb hier een prachtige Datejust 16014 zilveren dial te koop met heerlijke patina op de wijzerplaat. Met originele tritium wijzers en bracelet met I clasp code daterend uit 1984. Hij is in super strakke conditie en het uurwerk loopt ook snaarstrak. Heeft in 2025 een servicebeurt gehad.
Crownguard strap: Rolex Strap 20/16 CrownGuard Hermes Leather – Crown Guard en Olive Drab Green Suede Leather Watch Strap van Bulang & Sons.
Alleen ophalen en voorkeur aan verkoop Trust level 2 leden.
Horloge vertrekt voor een speedmaster. Wil die graag eens proberen.
Bij vragen hoor ik het graag!