Rolex Datejust 16014

Beste vintage liefhebbers! Ben redelijk nieuw binnen het forum maar bezoek het forum met veel plezier. Er komt veel nuttige informatie voorbij, die mij geholpen heeft bij deze recente aanschaf. Ik ben er heel erg blij mee en wilde jullie ook deelgenoot maken van mijn
mooie vintage Datejust uit de begin jaren ‘80 met de jubilee band. Hij heeft na 3 weken nauwelijks een afwijking. Ik vind hem met de dag mooier worden en ben positief verrast door die perfecte 36mm diameter. Ben benieuwd naar reacties en andere ervaringen met deze mooie Rolex.

30 likes

Mooi hoor, klassieker! En welkom alhier!

1 like

Dank Alex!

Welkom :smiley::+1:

1 like

Thx!

Fraai!! Alleen: staat de datum niet wat veel naar binnen?

1 like

Dank je! Volgens mij is het een beetje vertekend… althans dat hoop ik :wink:

Deze foto is wat meer frontaal genomen.

4 likes

Hartelijk welkom op het HF! :relaxed:

Die Datejust is een ‘all time classic’ en altijd goed! Gefeliciteerd en veel plezier ermee gewenst! :+1:

2 likes

Echt PRACHTIG !!
niet te ingetogen maar zeker geen schreeuwerd of patserige klok.
is het nog de originele band ? hoeveel rek zit erop ?

2 likes

Dat ziet er goed uit! Mooi. En plaats datum lijkt me helemaal goed. Fraai

2 likes

Dank je!

Prachtig horloge, een ware klassieker en een goed begin van je collectie! :wink:

1 like

Dank je! Het is de originele band met weinig beschadigingen maar wel wat rek… Op termijn wil ik eens kijken wat ik daar aan kan doen. Als je tips hebt, hoor ik die heel graag.

Dank je!

Mijn beste,

Fraaie verschijning hoor!!
Proficiat dan ook met deze elan-volle verworvenheid.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Zijn twee zeer goede adressen voor. Een buiten eu, ander binnen eu. Michael Young in Hong Kong staat heel goed bekend. En dan is er nog een andere binnen eu. Ga even zoeken voor je.

2 likes

Merci!

https://www.klokkeland.no/rolex-band-repair/

Is toch niet binnen eu, Noorwegen. Kijk maar. Beide adressen vind je voldoende over op het www. Succes!

1 like

Dank voor de info warroo! Ik ga er eens induiken

1 like