Te koop aangeboden:
Rolex Datejust 16233 – Y-Serial, Full Set, Sublieme Staat. Overgenomen van @MrMojo die deze vorig jaar gekocht heeft als NOS van een welbekende handelaar die ook actief is op dit forum, en direct het horloge heeft laten servicen.
Een in nieuwstaat verkerende Rolex Datejust 16233 Y-serial, geproduceerd in 2002 en verkocht in november 2005, en daarmee een van de laatste 5-digit serie. Werkelijk sublieme staat. De bezel is 100% scherp en onaangeraakt, evenals de band die nog stroef is met 0% rek op de band. Vorig jaar september full service gehad. Loopt op een week +5 seconden. Deze komt met laser geëtst kroontje in het saffier. Er zitten enkele minuscule veegjes op de clasp die alleen in een bepaalde hoek zichtbaar zijn en dat is ook het enige wat op het hele horloge zit.
Waarom deze weg gaat? Ik heb best lang moeten zoeken naar een 5-digit DJ in deze fantastische (nieuw)staat, om er vervolgens achter te komen dat (neo)vintage het toch niet voor mij is. Ik ga het lekker bij het moderne spul houden.
Een DJ in deze staat incl. full set komt niet vaak voorbij dus grijp je kans!
Merk en model: Rolex Datejust 16233, Y-serial. Productiejaar 2002 en verkocht op 11 november 2005
Diameter: 36
Leeftijd: 2005
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Augustus 2025
Factuur en/of certificaat: Geen factuur maar aan te tonen wat ik betaald heb
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, papieren, hangtag, alle schakels aanwezig en band dus op volle lengte.
Verzendkosten of afgehaald: Alleen afhalen, voorkeur voor een Van de Valk omgeving Zwolle
Conditie (krassen, werking etc): Als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: 3135
Vraagprijs: 6950
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd