Te koop deze Datejust met de prachtige blauwe wijzerplaat. Plaat en hands zijn nog helemaal perfect, geen krasje of veegje op te vinden. De case en band zijn voor mijn gevoel nooit gepolijst geweest maar wel gewoon goed gedragen. Er zitten dus best veel kleine krasjes op. Echter door bijvoorbeeld een Tempus zou dit horloge weer helemaal puntgaaf gemaakt kunnen worden ivm. de dikke case en bijvoorbeeld ook de scherpe kroon op de clasp. Uurwerk wind goed op en de datum verspringt netjes om 12uur. Laatste service is onbekend. Dit horloge bied de draagbaarheid van bijvoorbeeld een 36mm explorer vanwege de oyster-band “zit praktisch geen rek op, zie foto”en domed-bezel. Maar dan met naar mijn mening de mooiste plaat voor vintage en neo-vintage datejust.
Deze perfecte daily gaat in de verkoop omdat er andere zaken zijn in het leven waar ik nu mijn geld in wil steken. De vraagprijs van €4900,- is ook het haarscherpe aankoopbedrag en is volledig vast, zelfs een bod van 4850 heeft geen zin.
Het verplichte rijtje:
Merk en model: Rolex Datejust 16200
Diameter: 36mm
Leeftijd: 1997
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 25juni
Factuur en/of certificaat: watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald: afhalen of verzenden kosten & risico koper
Conditie (krassen, werking etc): ongepolijst maar wel gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Rolex 3135
Vraagprijs en tevens volledig vast: €4900,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.