Rolex Datejust 36 16234 Tapestry 1991

Te koop en/of te ruil:

Merk en model: Rolex Datejust 16234
Diameter: 36
Leeftijd: 1991
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2020 gekocht bij AWCO
Factuur en/of certificaat: AWCO factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: service garantie kaart Rolex 2023 en doos van AWCO
Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen regio Den Haag
Conditie (krassen, werking etc): 8/10
Soort uurwerk en kaliber: 3135
Vraagprijs: €6900

Een zeer mooie en kloppende Datejust 36 uit 1991, uitgevoerd met originele tapestry dial. De wijzerplaat heeft een warme zilver/champagne-achtige tint afhankelijk van het licht en toont strak reliëf. Originele wijzers aanwezig.
Voorzien van de correcte open 6/9 datumdisk.
De kast oogt scherp met volle lugs en behoud van proporties; geen tekenen van zware polijstbeurten. Witgouden fluted bezel is netjes en goed gedefinieerd. Eerlijke gebruikssporen passend bij leeftijd.

In 2023 volledig gereviseerd bij Rolex. Recent nog gecontroleerd; loopt momenteel op circa +1 sec/dag.

Voorkeur gaat uit naar ruil maar sluit verkoop zeker niet uit!

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

9 likes

Up! Mijn interesse voor inruil gaat vooral uit naar IWC, Tudor en Omega!

1 like

Up!!!

Weer omhoog!

1 like