Rolex Datejust 36 ref. 116234

Rolex Datejust 36 ref. 116234

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Te koop

Merk en model:
Rolex Datejust 36 – referentie 116234

Diameter:
36 mm

Leeftijd:
2018

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar):
2021

Factuur en/of certificaat:
Ja, originele aankoopfactuur aanwezig (Schaap & Citroen, 2018) + Rolex garantiekaart

Originele doos en/of eventuele accessoires:
Ja, complete set: originele Rolex doos, garantiekaart, boekjes, hangtags en documentatie

Verzendkosten of afgehaald:
Afhalen in overleg (voorkeur) of verzekerd verzenden op kosten en risico van koper

Conditie (krassen, werking etc):
Horloge verkeert in nette en goed gedragen staat. Normale lichte gebruikssporen passend bij de leeftijd, geen diepe krassen of beschadigingen. Technisch volledig in orde en correct functionerend.

Soort uurwerk en kaliber:
Automatisch uurwerk – Rolex kaliber 3135

Vraagprijs:
€7.950

Toelichting / achtergrond:
Dit horloge is oorspronkelijk in 2018 nieuw aangeschaft bij Schaap & Citroen door mijn broertje.
Om het horloge binnen de familie te houden heb ik het in 2021 van hem overgekocht, omdat hij destijds geld nodig had. De overeengekomen prijs lag toen rond de €8.000.

Met pijn in het hart moet ook ik nu afscheid nemen van dit horloge, waardoor het helaas toch de familie verlaat. Mijn hoop is om er ongeveer hetzelfde bedrag voor terug te krijgen als waarvoor ik het destijds heb overgenomen.

Verklaring:
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald, aangezien het horloge destijds minder dan 6 maanden in bezit is geweest bij de vorige eigenaar binnen de familie.

19 likes