Rolex Datejust 69173 (dameshorloge) Burgundy Dial

Te koop: een prachtige Datejust 69173, wat mij betreft een echte beauty door de combinatie van staal, goud en de originele burgundy wijzerplaat. Een kleur die zich moeilijk laat vangen op foto’s: in ieder licht is de kleur anders, maar altijd prachtig!

Het horloge is eigendom van een vriendin van mij en wordt door mij verkocht. Zij heeft het in juli 2022 aangeschaft bij Schaap en Citroen in Antwerpen. De verkoopbon is aanwezig. Het horloge is indertijd aangeschaft voor €5650,-
Daarnaast heeft het horloge in februari 2021 een servicebeurt bij Rolex gehad; het bijbehorende garantiekaartje wordt meegeleverd.

Verder wordt het horloge geleverd met drie extra schakels.

Ervaringen met mij als (ver)koper vind je hier

Merk en model: Rolex Datejust 69173

Diameter: 26 mm

Leeftijd: 1985

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 07/2022

Factuur en/of certificaat: Verkoopbon van Schaap en Citroen Antwerpen aanwezig. Tevens garantiekaart van de Rolex-service uit februari 2021 aanwezig.

Originele doos en/of eventuele accessoires: 3 extra schakels, verkoopbon Schaap en Citroen Antwerpen en garantiekaart van de Rolex-service. Geen doos.

Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen heeft de voorkeur. Verzending mogelijk in overleg.

Conditie (krassen, werking etc): Nette staat passend bij de leeftijd. Het horloge functioneert naar behoren. Originele burgundy wijzerplaat. Zie foto’s voor een goede indruk van de staat.

Soort uurwerk en kaliber: Automatisch, Rolex kaliber 2135.

Vraagprijs: € 4850,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

10 likes