Rolex Datejust (heb m’n twijfels)

Je weet van het bestaan van superclones, en dat Rolex het succesvolste gecloned is, kost je wel €500 euro, maar makkelijk verdienen als je m weer door verkoopt voor €7000. Sowieso, via Marktplaats zo iets duurs verkopen is al bedenkelijk, omdat al meerdere keren is gebleken dat dat niet verstandig is, wel ophalen maar “vergeten” te betalen enz. Ik zou zeggen ga inderdaad naar Schaap& Citroen ofzo luister naar de kenners hier (ik niet)

1 like

Kan aan mij liggen maar ik vind de ruimte bij de clasp (boven het kroontje) niet Rolex waardig. Ook lijkt het een schroefje te missen?

Kan ook zijn omdat mijn ogen net open zijn hoor. Maar ik zou hem lekker laten liggen.

1 like

Waardevolle informatie waarvoor mijn dank.
Ik ga online kijken de pre-owned van Schaap en me daarop oriënteren. Voor zo’n bedrag wil ik geen twijfelklokje kopen. Heb geen haast en wil iets voor langere tijd aanschaffen.

Wel leuke horloges. Heb mijne ook via mp binnengehengeld. Succes met de zoektocht!

Voor een MP Rolex vind ik hem vrij stevig aan de prijs. Op C24 zijn ze prima te vinden tussen de 6500 en 7000. Als je dan bedenkt dat je op C24 er fees op moet afdragen, er daar veel meer eisen aan een account worden gesteld (dus meer zekerheid) en het meest BTW afdragende aanbieders zijn die garantie bieden…

Dan zit deze MP aanbieder wat mij betreft minstens 1,5K te hoog in de boom…

Ik zou zeggen; wil je zekerheid -> AD (pre-owned)
wil je een goede prijs -> zoek er één op c24 van een professionele aanbieder (EU) met veel positieve recensies.

Of doe een bod op die :point_up_2: :smile:

2 likes