Rolex Datejust, het vervolg.

Mooie herinnering aan een goede vriend van een goede vriend.

1 like

Wat een mooi verhaal en wat een fraaie Datejust. Alleen al vanwege de symboliek erachter moet je deze eigenlijk nooit meer wegdoen. Wat een herrinnering! Bedankt dat je dit met ons deelt.

1 like

Mooi dat jij hem draagt, nu jouw Rolex met een dierbare herinnering!

1 like

Mooi verhaal, mooi horlogeā€¦

1 like

Bedankt voor jullie mooie woorden!

Heb beloofd dat ik hem niet weg doe, maar dat was ook niet zoā€™n moeilijke belofte.

@Tissot62 Amen! :heart:ļø
@lasteraar idd moet wennen aan het formaatje. Maar het geeft me zoā€™n speciaal gevoel dat het goed voelt.
@Triplock klopt zat op jubilee, maar die was gaar en vind een lederen band meer bij mij passen. Geeft iets meer body ook.

3 likes

Mooi geschreven stukje en een prachtig horloge, Albert.

Gr. Martin.

1 like

Mooi verhaal, mooi horloge maar boven alles een schitterende herinnering!

1 like

Kan me alleen maar aansluiten bij allen die mij voorgegaan zijn,een tastbaar goed aan een dierbare.

1 like

Veel bijzonderder kan een horloge niet worden. Probeer er vooral van te genieten!

1 like

Ziet er weer prachtig strak uit maar vooral mooi dat je maat nu altijd een beetje bij je is als je dit horloge draagt! Dat lijkt me een heel speciaal gevoel.

Veel draagplezier!

2 likes

Mooi en triest verhaalā€¦ En een prachtig horloge .

1 like

Mooi verhaal. Echt een horloge om nooit weer weg te doen.

1 like

Wat een verhaal! Dank je wel voor het delen. Ik denk dat je het horloge met recht en reden mag dragen. Een voorrecht.

1 like

Mooi verhaal. Prachtig horloge. Koesteren!

1 like

:point_up:ļø :grimacing:

3 likes

Eens.

Als die financieel niet weg hoeft zou ik het niet doen hoor. Dit is wel iets om spijt van te krijgen.

2 likes

Klopt helemaal. :relieved:
Maar ik draag hem echt nooit!
Denk dat ik hem het afgelopen jaar 5 keer gedragen.

Maak er ff ā€œDatejustā€ van :wink:

Nu lijkt het net een Bangkok original

2 likes