Rolex Datejust, het vervolg.

Hier het vervolg van deze posting:

Henk was een (familie) vriend, hij hielp mij altijd op de zaak als ik een technisch probleem had. Hij had ook een Rolex een Datejust, die hij zelf had gekocht in 1968 van zijn eerste loon, maar droeg hem nooit meer. Moest hem eigenlijk vorig jaar voor hem verkopen. Hij had net gehoord dat hij leukemie had. Maar ik zei doe nou niet, misschien wil ik hem wel kopen. Nu is hij half augustus overleden. En heb alsnog zijn Datejust gekocht van zijn vrouw. Had hem vorige week naar Jan Ubels gebracht en kon hem vandaag ophalen, dus samen met zijn vrouw naar Bredevoort gereden. Had samen met zijn vrienden zijn kist gedragen, had ook voor het eerst in mijn leven een woord gesproken op een crematie. En nu draag ik zijn horloge, heel speciaal! :heart:

106 likes

Mooi, zowel het horloge als het verhaal. Koester deze.

2 likes

Echt een topper geworden. :ok_hand: En eigenlijk zoveel meer dan alleen maar een horloge. :relieved:

2 likes

Bijzonder verhaal en een prachtig horloge! :+1:

2 likes

Mooie herinnering, nooit verkopen!

3 likes

Dit horloge mag je nooit meer weg doen, koester de herinneringen die hij je geeft.

2 likes

Mijn beste,

“Zonder jou familie-vriend tikt deze Rolex even snel,
maar de tijden veranderen wel”.
Draag hem met eerbiedwaardige trots!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

7 likes

Bedankt voor het delen! Mooie herinnering, draag 'm in goede gezondheid!

Gr. Roel

2 likes

Wat een mooi verhaal en wat staat dat die band goed zeg!! :heart_eyes: In 1968 kon je van je 1e salaris Rolex aanschaffen!? :unamused:

1 like

Nu nog steeds toch? Een instap stalen sportmodel dan weliswaar @anon50762135EV zelfs wel 2. Maar dit horloge is nu onbetaalbaar geworden!

2 likes

Dit zijn de (mooie) verhalen. Inderdaad zuinig op zijn en nooit meer weg doen.

2 likes

pakkend verhaal. Een mooi voorbeeld van hoe de ‘prijs’ van een duur horloge in het niets vervalt tov de ‘waarde’ ervan

3 likes

Dank je wel voor het delen van dit bijzondere verhaal en heel veel goede herinneringen gewenst door en met dit horloge.:ok_hand:

2 likes

Mooi horloge , mooi verhaal . !!!

1 like

Wauw man!! Nooit meer wegdoen. Niks mooiers dan een horloge met emotionele waarde. Veel plezier er van!

1 like

Mooi verhaal,prachtig horloge.

1 like

Wat een mooie, blijvende herinnering aan iemand dierbaar. Nooit meer weg doen en van genieten.

1 like

Prachtig exemplaar.
Treurig verhaal. Maar mooi dat het horloge zo nog wat extras heeft .

Hij staat je ook goed
Zal wel wennen zijn naast die grote knijter pilot :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Bedenk me trouwens net: zat hij niet meer op de originele jubilee en is het een complete set? Puur interesse, aub verder totaal niets van denken. Vroeg het me gewoon af.

1 like

Mooi horloge, zeker veel dragen en nooit meer weg doen. :+1:

1 like