Rolex Datejust kopen. Waar?

Op een dag wil je er een en bij mij kriebelt het steeds meer. Ik wil een Datejust kopen.
Met fluted bezel en jubilee band. Ik was al een tijdje aan het kijken naar het model met arabic dial met cijfers op de wijzerplaat, maar die is allen 2e hands te krijgen en heeft geen jubilee band. En dat moet er gewoon op bij een DJ vind ik.

Nu wil ik toch voor een nieuwe gaan en dan met blauwe wijzerplaat.

Vanwege draagtijd en keuze stress wil ik de Omega en Breitling erop inruilen.

Nu is mijn vraag. Waar het beste te kopen?

Hoor graag tips van wie er een te koop heeft, betrouwbaar is en redelijk inruil geeft.

gr. Traveler.

2 likes

Ik zou de Omega en Breitling dan eerst los verkopen, scheelt je aardig wat knaken.

Bij een AD zijn ze nog wel te koop, mijn ervaring is dat je slechts een paar maanden max wachttijd hebt. En anders verzoekje doen bij bijvoorbeeld Crownguard

Misschien beter om je horloges op het forum te verkopen.

Gassan lijkt me een prima adres om je Dj te kopen. Succes.

Je verkoopt je horloges in het blauwe deel, dan koop je deze:

En dan op naar Gassan.

5 likes

Laats van SC vernomen dat de blauwe plaat een wachttijd heeft/had van 6-12 maanden.
Zwart is/was 3-6 maanden.

PS, dat is de 36 mm versie :v::shushing_face:

1 like

Je kan @Crownguard een berichtje sturen voor deze:

https://www.crownguard.com/collection/2210/rolex-datejust-126334-41mm.html

Kan je gelijk kijken wat je aan inruil krijgt bij hem.

1 like

De blauwe is wat lastiger aan te komen inderdaad

Heb hem gemaild.
Die zwarte occasion vind ik ook mooi trouwens.

Uit ervaring is gebleken dat je bij de verschillende partijen qua inruil niet zo’n goede zaken
kunt doen als het gaat om een Breitling of Omega. Mijn advies is om beide klokken
via het forum en/of elders te verkopen,- en dan volgas richting Ramon van CrownGuard :wink: