Hoofdkantoor WhatsApp staat wel gewoon op de website.
Waarom zou de kopende partij liegen?
Jij bent hier de jurist.
Die heeft toch al pech genoeg
Ja maar hier ben ik de informele horlogeliefhebber net als jullie
Die mede horlogefanaten wil helpen. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe ik me zou voelen als mij dit overkwam
Die juwelier lijkt wel alles te vervalsen
Ik weet zeker dat ik er ‘s nachts niet meer van zou kunnen slapen
Dit is al irritant bij Whatsapp maar hier helemaal. Leuk weetje, je kan je berichten aanpassen. Klik maar eens op het potloodje.
Ja maar dit is een factuur toch
Hoe bedoel je?
Niet elke zin in een apart bericht zetten
Er zijn overigens wel meerdere brieven in omloop. Eerste resultaat bij Google wat betreft “Brief Schaap Citroen”:
Echter nergens waarbij ook met het logo wordt ondertekend.
Al met al lijkt dit me een gebed zonder einde. Ik hoop dat het voor @JulienL goedkomt en ik weet in elk geval dat voor ik de trekker over haal ik eerst hier een bericht post want damn, wat zit hier toch een bak kennis van alle details van Rolex klokjes
Inderdaad. Ik zou altijd een expert meenemen… tenzij bij een bekende juwelier, hetgeen hier het geval schijnt te zijn
Jemig wat een verhaal.
Een Rolex waar, een deel, fake van is… JE VERMOEDT HET TOCH NIET!
Alles gekheid op een stokje… wat naar voor je vader!
Een niet originele sluiting als origineel verkopen, is er gerommeld met die Schaap & Citroen verklaring, of hebben die jongens ook eens off day gehad?
Anyway… is het niet tijd de boel door een andere dealer te laten beoordelen en als je slim bent inclusief het uurwerk, voor je het weet zitten er aftermarket onderdelen in?
En be fair, meld dat je voor dat rapport wil betalen, het kost tijd om goed te kijken en een rapport te schrijven…
Als je dit soort horloges kunt betalen kunnen die paar tientjes er ook vanaf dunkt mij.
Bovendien heb je met zo’n rapport een goede basis het gesprek met de verkoper aan te gaan.
Ik benadrukte toch de onderkant van de brief. Die van jou en mij komen ook overeen. Koper zijn brief niet.
Gewoon even langs Gassan, ik ben geen fan van S&C…
Eerlijk is eerlijk ik zou het horloge sowieso niet meer willen als alle kenners hier zeggen dat ermee gerommeld is, dan zit daar zeker een kern van waarheid in