Rolex Day-date (Helaas nep)

Hallo iedereen,

Het onderstaande horloge is gevonden bij de opruiming van een appartement. Dit is niet mijn horloge. Kan iemand hier iets meer over vertellen en informeren of deze echt is?

Indien ja mogen jullie ook adressen voor herstelling/onderhoud in de regio Gent doorgeven. Volgens de eerste berichten loopt het horloge niet meer. Ik denk dat de dealer hier geen aangewezen afres voor is?

Laat gerust weten als er bijkomende vragen zijn/foto’s nodig zijn. Zoals beschreven is dit niet mijn horloge dus kan daar wel wat vertraging op zitten.

Bedankt!

Groeten,

Maarten

Nep. Slechte namaak. Ik wilde opsommen wat er niet klopt maar zoveel tijd heb ik niet.

16 likes

Nep. En het Rolex kroontje wil er graag afvallen naar links.

2 likes

Ook ik heb geen zee van tijd maar kan met 100% zekerheid zeggen dat deze niet origineel is.

7 likes

Staal-gouden Day Dates bestaan niet.

7 likes

Oke bedankt iedereen voor de duidelijke en snelle respons!

1 like

Nep, en dan ook nog eens slecht gedaan, kan zijn dat er een kwartsuurwerkje in zit.

Het beste biedt u het ‘horloge’ in Gent hier aan:

Kan zijn dat men u een klein bedrag aanrekent, maar dan is het ook weer netjes opgelost.

2 likes

Berichten plaatsen over nep horloges is niet toegestaan op het Horlogeforum.

Maar vragen over echtheid toch wel? Daar is deze hele rubriek voor bedoeld. :man_shrugging:

23 likes

Zo te zien heeft die zijn beste tijd gehad net als je schoenen

1 like

Maarten het is echt, laat je niet van de wijs brengen hier op dit forum want ik heb dezelfde. Veel plezier ermee en lekker pronken vanaf nu met veel zelfvertrouwen & lekker dragen.

1 like

:smile: :ok_hand:t2:

2 likes

Misschien beter als jij nog een hele tijd TL-1 blijft…

11 likes

Nette vraag van @Maarten_D dus ik zie geen reden voor flauwe opmerkingen.

10 likes

Ach, ik ben al heel blij met de snelle en duidelijke reacties. Deze is dus inderdaad voor de vuilbak!

3 likes

Die vuilbak is meer waard dan wat je erin gooit…

1 like

:rofl:

Zo onnodig.

4 likes