Rolex Daytona: 116500LN vs 16520 vs 116520

ik heb verschillende wachttijden gehoord (ik ben zelf namelijk ook op zoek naal een ‘C’ voor listprijs )

3 a 4 jaar bij sommige AD’s in de USA , in NL heb ik geen idee
ik hoop er gewoon 1 tegen te komen in de diverse airports

vwb waarde ? ik denk dat ze niet goedkoper worden , eerder duurder zolang R vasthoud aan de jaarlijkse prijs verhogingen

De random serials wel misschien maar de eerdere niet. Toch?

De eerste 116520 ers hebben een iets andere sluiting dan de latere. Wel dezelfde mooie kwaliteit.

Ko

Ik heb een 116520 zonder random serials en die heeft dezelfde band en sluiting als een moderne GMT zoals de 116710LN (althans, typenummer van de band is iets anders maar op het oog is ie hetzelfde). Volgens mij dus ook hetzelfde als de 116500LN.

Ja ik lees het net ook.

Dan is de keuze vrij gemakkelijk geworden. Wachten op de 116500LN of een oude 116520 kopen en flippen als de ceramic er komt.

Trouwens, ben ik de enige die de Witte 116500LN mooier vindt dan de zwarte en de zwarte 116520 mooier vindt dan de 116500LN?

1 like

Ik vind zwart mooi, maar in beide gevallen de witte nóg mooier (heb een witte 116520 en sta ook op de lijst voor een witte 116500LN) :slight_smile:

Nee hoor same here. Maar de meest betaalbare 116520 die ik tegen kom gaan richting 14k tegenwoordig. Of weet jij meer dan ik : )

Overweeg serieus de 116520. Alleen symetrische dial lay-out 16520 blijft ultiem.

Schunnig dat er wel tien 116500 op Chrono24 staan in NL voor 15 tot 20k en geen toegang tot wachtlijsten bij de AD’s. Maar die discussie laat ik voor wat het is. Het is nu eenmaal zo.

1 like

Wat is het nou? :stuck_out_tongue:

Idem voor de BLNR en de Hulk. Het grijze marktmechanisme dat zijn werk doet.

Sta al 2 jaar op de lijst voor de nieuwe Ceramic. Zwarte of witte wijzerplaat, speelt me geen rol. Kan ik hem kopen aan list, ok, indien niet, laat ik hem aan me voorbij gaan…

1 like

Oud topic toch?

Volgens mij heeft @GhentWatch ondertussen al een nieuwe daytona?

Ben je niet bekend met de term zenith daytona of?

Jup

Gehad. Zwarte plaat kon me toch niet zo bekoren en bleek toch wat teveel te schitteren. Was daarom een catch en release.

1 like

Wit dan maar :innocent::heart_eyes:

2 likes

Excuses, ik heb gelijk even mijn huiswerk gedaan. :flushed:

Hoe kan ik het goedmaken?

Of de nieuwe 116500ln. In wit, maar dan kan je lang wachten ben ik bang. Tegen die tijd is de prijs al bijna dezelfde prijs als een grijs exemplaar nu, en dan lekker dragen of dan toch voor de mooiste gaan 16520 zenith, wit, met de rammelband (waar ik overigens nooit last van heb​:grin:) zonder pcl. :beers::ok_hand:

Wanneer kunnen we de NA verwachten? :grin:
Edit
Haha zit ik op een superoid topic… :see_no_evil:

Nee was echt een oprechte vraag, dan had ik je graag het antwoord gegeven. Het lijkt soms vreemd I know :stuck_out_tongue:

Datte , superoud topic. En de zwarte ceramic is alweer vertrokken misschien dat ik nog eens de witte probeer.

1 like

Dat is het nadeel van platte tekst.
Ik wist uiteraard van het bestaan van de Daytona, maar wist niet dat er in sommige series een zenith uurwerk gebruikt werd.

116509 kopen voor de prijs van een huidige 116500
Eazy

1 like

zijn wel heel erg mooi,
die 116509`s van je…
:heart_eyes::heart_eyes: