Ze zijn wel echt prachtig. Pfoe.
Martens in Maastricht heeft er 4 uitgeleverd, stonden nog 70 man op de lijstā¦
Er is mij verteld dat ik er aan het eind van het jaar eentje voor mij beschikbaar zou moeten zijn. Of het echt zo zal zijnā¦
Dat heb ik op het S&C event heel vaak horen roepen. Ik geloof er geen snars van.
In Vrieland?
JƔren op meerdere lijsten gestaan mbt de voorgaande Daytona.
Vergeet het maar als je geen vaste en goed betalende klant bent.
Ik betwijfel het ergens ook, maar aan de andere kant heeft meneer Martens mij dit aangegeven en besproken met mijn vaste Schaap filiaalmanager, dus we shall see!
Weet nog niet eens of ik hem tzt wel ga kopen.
Weet iemand waarom die wachtlijsten er zijn? Is het gewoon zo dat ze de aanbod zijde knijpen waardoor de vraagzijde nog groter wordt (vanwege de schaarste / exclusiviteit). Kan me toch niet voorstellen dat de productiecapaciteit gewoon tekort schiet. Wel een mooie klok btw!
Juist!
Prachtige klok, maar superduur.
Dus niet voor mijn portemonnee.
Voor zoveel geld koop ik liever een aantal verschillende klokjes. Maar dat is mijn filosofie.
Met een Rolex aan mijn pols zou ik altijd de āangstā hebben dat ik geript wordt op straat. Dat gevoel heb ik minder wanneer ik mijn Omega Seamaster 2254.50 draag of een Steinhart, Seiko of zo.
Dat zou dan komen door je angstige (slachtoffer) blik bij het dragen van de Rolex niet door de Rolex
Dat is niet de nieuwe aanwinst van die collega hoor
Wut?
Zou kunnen. Ik heb (nog) geen Rolex in bezit gehad.
Vraag: draag jij je Rolex of je andere dure high end horloges overal? Of houd je er rekening mee, dat je op sommige plaatsen of gelegenheden een goedkoop klokje draagt. Ik ken een aantal mensen met een Rolex en die dragen 'm niet overal en altijd. Ze houden weldegelijk rekening met de omgeving waar zij zich in gaan bewegen met dat horloge i.v.m. eventuele grotere kans op rip of diefstal.
Ik kom - volgens mij - niet echt op plaatsen waar ik een sieraad beter niet opzichtig kan dragen. Dus ja, ik draag 'm overal. Trouwens ook tijdens klussen e.d. Een horloge is iets wat van mij best gebruikt mag zijn/ogen, krijgt ie karakter van
http://www.chrono24.com/en/search/index.htm?countryIds=NL&countryIdsmore=1&dosearch=true&maxAgeInDays=0&query=Rolex+daytona+2016&resultview=list&searchexplain=false&sortorder=1&watchTypes=U
Zat te koop dus in nederland
Lees de hashtagsā¦
Oke.
Ik bedoel bijvoorbeeld een kroeg, of een club.
Wanneer ik klus of in de tuin werk, sla ik mijn Oriƫnt Mako XL, op rubber, om mijn pols. Is talloze malen gevallen, gestoten en van alles nog meer. Die heeft al van alles doorstaan, zit vol met krassen op de crystal maar is 1 van mijn meest accurate horloges.
Mijn andere klokken probeer ik wat meer gaaf te houden.
Now i see
Gelukkig⦠werd al bijna jaloers