Rolex daytona 2016

Heeft iemand al de nieuwe rolex daytona met de ceramische bezel gezien

Nee nooit.
Hoezo ?

Jij wel dan ?

tadaaaaaaaaaa…

5 likes

Meen je niet…!! :stuck_out_tongue:

En ik vind er geen f@ck aan…:innocent:

Niet dat het geen mooie horloges zijn,maar als je zit wat voor prijskaartje eraan tegenwoordig hangt,koop ik daarvoor liever een SND en een explorer I voor.

1 like

Die heb je vast gefotoshopt :neutral_face: :sunglasses:

Ik ben benieuwd of er al nederlandse leveringen hebben plaatsgevonden?

Engeland en U.S hebben er al diversen ontvangen.

Zit er zelf over te denken om er een te kopen, maar wil hem dan wel eerst zien in “real”

Wat ik als probleem zie is dat een service alleen door Rolex zelf kan worden uitgevoerd. Maar wellicht als je zo’n knaller kunt betalen boeit dat helemaal niet, óf je flippert hem door als er een service aan zit te komen😂

1 like

Strak ding hoor

[URL=http://s96.photobucket.com/user/crownguardwatches/media/06EFD209-2D60-494E-A1D0-2A16873097E3_zpsx1gmream.jpg.html][/URL]

4 likes

[URL=http://s96.photobucket.com/user/crownguardwatches/media/0E2BB35E-5DD3-4578-BBA9-39E1C6915BF0_zpsvfvmi5ak.jpg.html][/URL]

6 likes

Er zijn er in NL maar enkelen uitgeleverd.
Erg mooi irl. Voelt wat lichter door de vorige ivm de ceramic bezel die is wat lichter.

Wel mooier vind ik de Tachymeter cijfers, nu zoals de wirgouden versie.

Nu weer wachten tot er één binnen komt.

Hoe lang heb je er op moeten wachten. Maanden of jaren?

Hij is pas in Basel dit jaar gepresenteerd.
In Juli zijn de eersten uitgeleverd.

Zag een collega al showen met zijn nieuwe aanwinst.

1 like

Ik vind deze oudere variant toch nog steeds wat mooier. Maar ja, niet te betalen…

2 likes

Wat is het probleem? Als je zo’n overpriced klokkie kan kopen dan zijn die paar centen voor een service nog wel in de zak van een ouwe jas te vinden…

Als je een VW Up! Kan betalen moet je ook niet zeuren over een 1000,- beurtje.
Toch?

van een bekende van mij, schitterend ding, vreselijk om aan te komen. Wil je er eentje hebben moet je of de dealer wat beloven of premie betalen maar zomaar…een nieuwe daytona geleverd krijgen is bijna onmogelijk.