Rolex daytona gevallen

Als een horloge van een meter hoogte op een betonnen vloer valt ,ongeacht het een Rolex is,heb je grote kans dat er iets kapot of ontregeld is…

Jij zal er aan de buitenkant niks aan zien ,maar een expert zal direct zien of er een oneffenheid in het staal zit wat op een val duidt en daarmee elk argument over garantie van tafel veegt.

Heb je een foto van je horloge? Ben wel nieuw wat je hebt.

ga gewoon langsgaan bij een rolexverdeler en zien wat hij voorstelt… zal wel wat kosten maar met een horloge die geen uur aangeeft ben ik ook helemaal niets…

Als het klokje nog onder garantie Is, zou ik em alleen bij een Rolex erkend bedrijf langsbrengen. Straks ben je je 5 jaar (tegenwoordig toch?) garantie kwijt, doordat derden er aan hebben lopen sleutelen.
Ik zou ook eerst checken of ze coulant zijn, en anders een vrijblijvende offerte.

Veel suc6 en ben benieuwd hoe dit avontuur afloopt. Hopelijk happily ever after…

En flink opgeschoond, on-topic blijven mensen. Als je niks toe te voegen hebt, sla dit topic dan gewoon over a.u.b.

1 like

Tja, geen troostend bericht ben ik bang. Bij mij is op vakantie, van een nachtkastje (50cm hoog?) echter wel op een plavuizen vloer ook een klok gevallen. Van mijn IWC Chrono flieger lagen toen 3 van de 6 wijzers los achter het glas. Hoe ongelukkig kan zo’n ding terechtkomen van zo’n kleine hoogte?

Was geen hele dure reparatie want met het uurwerk was niks mis. Maar mijn vakantie was wel een heel klein beetje verziekt :wink:

1 like

Ik denk dat je inderdaad niet moet onderschatten hoeveel kracht er op een horloge komt als je die van een meter hoogte op een stukje weinig absorberend beton laat vallen.

Niet te streng joh!!! Denk aan je hart :wink: