Voor de liefhebber die de Rolex Daytona wel eens op een andere dan standaard dial wil zien.
Singer was de leverancier van wijzerplaten voor o.a Rolex.
Deze meneren hebben een beetje zitten klooien met een paar prototype plaatjes van deze fabrikant en daar kwamen leuke combi’s uit.
mijn mening ?
Je hebt dus een paar door Singer gemaakte, maar door Rolex afgekeurde, ontwerpen
Deze stop je in een paar Daytona kasten en fabriekt er een mooi verhaal omheen en je maakt foto’s
Deze dials zijn nooit door Rolex goedgekeurd en nooit in productie genomen , dus effectief heb je nu een zooi fakes gecreeerd . Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom niemand, maar dan ook echt niemand van de Rolex fanboys hier wat van zegt ? Moet je een keer proberen om een originele Comex dial in een originele maar niet comex kast te proppen , dan is de wereld te klein en staat iedereen op z’n achterste benen , terwijl dat wel allemaal door rolex gebruikte parts zijn.
voor mijn blijven ze fake , wat meneer stahl er ook over verteld . en waarom zou je een paar door rolex afgekeurde dials in je horloge willen hebben ???