Rolex Daytona

Beste horlogeliefhebbers,
Bestaat er ook een rolex Daytona met batterij?
Een vriend van me zei namelijk dat hij een echte rolex had gehad en er alleen maar een nieuw batterij in moest. Maar er bestaan toch helemaal geen rolexxen met batterij?

Er bestaat zeker Rolex quartz maar de Daytona is er alleen in een automaat en de vroege modellen als handopwinder.

Zeg je vriend maar; “fake watches are for fake people”.

Wel goed dat je de moeite nam om het hier even na te vragen (tu)

Prettige zondag.

Gr. Roel

Hoi Nick,

Er bestaan inderdaad rolexen met batterij, maar de daytona is daar niet één van.
De Rolex Oysterquartz is volgens mij niet zo heel populair, en je ziet ze ook niet veel voorbij komen:

Hier zit niet zomaar een plastic werkje in:

Daarnaast is er ook nog een ‘modelijn’ van Rolex, Cellini, die quartz horloges bevat.

Maar, de kans dat je vriend één van deze modellen, of de oysterquartz bedoeld is vrij klein :wink:

Groeten,

Martin

Je vriend liegt dus, lekkere vriend is dat.

Hmm, ik wist ook niet dat Rolex quartz horloges in het gamma had. Weer wat geleerd(tu)

Die vriend hoeft niet gelogen te hebben. Hij ging waarschijnlijk af op wat die verkoper in Ishmir tegen hem zei…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Nee, alleen als ze tussen de 20 en 200 Euro kosten, dan wel.
:wink:

One time special price for you my friend!!

SuperC Schreef:

Precies, “te goeder trouw” heet dat :smiley:

Wel grappig op zich, ik heb een Rolex Daytona
gekregen van 8-10K maar er moet wel een nieuw
batterijtje in…:sunglasses:

Ik heb ze dat trouwens wel horen zeggen over echte, dure horloges. De prutsers van betreffende juwelier konden geen handopwinder van een quartz onderscheiden ::o

Duidelijk het zoveelste profiel wat onnozele vragen stelt om het reguliere publiek op de kast te krijgen.