Rolex dealer belde!

Cool! (I know the feeling)
Bij voorbaat van harte gefeliciteerd.

Met graveren heb ik niet zoveel, maar who cares, het is jouw Sub straks! Al laat je bloemetjes in graveren…

1 like

jij leest niet nog niet zo lang mee? :joy:

Ter inspiratie :wink:

10 likes

Ik zeg doen
Als je er dan een beter gevoel bij de hebt
Geld is ook niet alles

2 likes

Ideaal om je naam erin te zetten. Handig als je hem kwijtraakt, dan kun je naar de bar lopen en zeggen “Ik ben mijn horloge kwijt, het is een replica Rolex Submariner waar “Raymond” in staat.” Het was volgens mij een tijd lang niet ongebruikelijk. :wink:

Als je er blij van wordt, doen. Dat je er de inruilwaarde negatief mee beïnvloed is een droog feit dat je als zodanig kunt meewegen in je keuze. Of het narcistisch is is een mening. Ik vind het wel sjiek, juist omdat je ermee bevestigt dat je hem voor jezelf hebt en alleen voor jezelf, in plaats van met het idee dat je hem zo weer in kunt ruilen. :slight_smile: En niemand hoeft het te zien. :stuck_out_tongue:

Ik vind het wel gaaf. Echt jouw horloge is het dan. :smiley:

3 likes

Weet jij wat een glidellock sluiting kost? Daar ka je denk ik een hoop achterdeksels voor kopen :wink:

2 likes

Je eigen naam in een Rolex graveren is als de naam van je vriendin op je arm tatoeëren. Als je er vanaf wilt word je ermee geconfronteerd…Overigens zeg je in beide gevallen in het begin dat je er nooit vanaf wilt :joy:

7 likes

Allemaal te bezien: speciale gelegenheden die een horloge rechtvaardigen mogen gegraveerd worden vind ik, die gaan zeker nooit weg.

Nuja als je sub voor list bij een AD een speciale gelegenheid is kan je dat erin zetten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Rolex biedt wel mooie deksels om dit te laten doen:

10 likes

Ik zou er Roleks in laten zetten.

8 likes

Hahaha, dan weet je gelijk zeker dat ie niet gejat wordt! :+1:

1 like

In die van mij staan de naam van mijn vrouw (met trouwdatum) en naam dochter (met geboortedatum). Geen dag spijt van gehad en maakt mijn “eenvoudige” 116000 een onbetaalbaar exemplaar en amper behoefte aan een 2de. Eigen naam zou ik nooit doen, maar ieder zijn ding!

Cool dat je er 1 kan ophalen!

6 likes

Dat heb ik al vele malen gedacht…:smile:

1 like

Gefelicteerd! Heb je enkele foto’s? We hebben geen flauw idee hoe dit model eruit ziet :grin:

2 likes

@Gisae
Er staan ook wat vragen in.

Gaat niet om dat ik er 1 mag ophalen.

Ik vind een caseback graveren wel leuk. Een beetje aan de kitscherige kant, maar daar houd ik wel van. Een beetje zoals veel make-up en lange nepnagels, het heeft wel iets.

Een nieuwe caseback is voor <500 wel ergens vandaan te toveren, dus dat is te overzien. Ik heb vaker dan eens duurdere fouten gemaakt dan dat.

Pwoah kerl, er zitten mie toch een bramen in dat graveerwerk zeg. Ben je op een zaterdagmiddag met je Rolex van 6000 piek bij Lucardi naar binnen gestapt? :joy:

6 likes

Vrouw of vriendin wegdoen snap ik nog wel
Maar een rolex toch niet :joy:

4 likes

Nope, geen enkel idee :blush: heb ik me nog niet in hoeven verdiepen maar ik kan me zo voorstellen dat die maar aan paar skx-jes kost :yum:.

Geen idee of je je achterdeksel zomaar wil vervangen, staan daar geen cijfers of serienummers in ofzo?

1 like

Dit is een machinale gravure of niet?

Ik zou voor een handgravure gaan.

:joy: :ok_hand:

1 like

Haha eerder nu een zaterdagmiddag vlug van de pols gekletst voor een foto te pakken, bier en schilfers van de vrijdagavond nog te zien rofl

1 like

Daar heb je de techniek polijsten voor hè! Net zo lang doorgaan… op je arm en op je backcase :muscle:t2:

1 like