Haha! Joah joah
Ik heb geen idee wat ik hiervan moet maken.
Ik ga bier drinken, houdoe!
Bier, meer niet hoor. Prost!
omdat 99% van de horlogeliefhebbers/hobbyisten hun horloges uiteindelijk weer een keer verkopen.
Misschien hoor jij bij die hele kleine minderheid, maar de meeste van ons besluiten vroeg of laat om die ‘keeper voor life, dat topstuk dat klaar lag voor een van de kinderen, die supergrail’ toch te verkopen om voor een nog mooiere keeper, topstuk of supergrail te gaan.
En ja, ik hoor ook bij die 99%
Ik weet precies hoe je je voelt man… prachtig
Bij mij belde de V&D met de mededeling dat mijn Skagen klaar was. Ik kreeg bij levering ineens nog extra korting waardoor het horloge 40 % goedkoper was.
Ben daarna nog worstenbroodjes gaan halen om het te vieren thuis.
Graveren zou ik juist doen. Weet je, je Rolex gaat door waar jij stopt met tikken.
Zet mijn naam er maar in. Kom ik hem komende week wel halen. Geen probleem.
Maar ja. Het gaat om de binnenkant van het achterdeksel, of staat daar tegenwoordig niks meer in van productie tijd?
️
Gefeliciteerd met je aankoop! Grappig die euforie hoewel je al meerder “Subjes” hebt gehad.
Benieuwd naar de plaatjes.
Ik moet bekennen dat ik daar veel meer mee heb, zeker met een goed verhaal erbij. (i.p.v. een dealer die belt).
Mocht het morgen toch niks worden, dan kun je ons altijd via dit draadje laten weten dat je bereid bent hem weer voor de listprijs te verkopen en dat geïnteresseerde je even een PB’tje kunnen sturen. Wordt altijd gewaardeerd
Alle gekheid terzijde; alvast gefeliciteerd met de aankoop en heel veel plezier ermee! Als je écht zeker weet dat hij nooit meer weggaat dan zou ik er lekker mee doen wat je zelf wilt.
Ik zou inderdaad kijken of het betaalbaar is een extra caseback te kopen die te graveren. Zat even te zoeken naar prijzen, maar kon het niet zo snel vinden
Wat betaal je daar op dit moment nou voor? De officiële Rolex prijs of zijn er nog kortingen?
(Zelf mijn no date in 2015 nog met behoorlijke korting kopen)
Allemachtig, en ik dacht dat mijn schoonmoeder lelijk was…
Om eerlijk te zijn: geen flauw idee. Ik heb ook (tot voor kort toe) alleen hele jonge rolexen. Dus nooit mee bezig geweest omdat daar meestal de papiertjes bijzitten
Als je er iets in laat graveren, dan evenwijdig of haaks op de geborstelde lijnen. Het deksel zit een maar 1 keer op dezelfde manier in. Volgende keer zit het net niet recht na een servicebeurt.