Rolex deepsea gebruikers hier ?

En bevalt hij ? :yum:

Wat denk je :wink:

Is gras groen? :wink:

Ingeruild tegen de Dweller 4000, laatste klopt beter (verhoudingen) en draagt veel lekkerder.

3 likes

Kan iemand me eigenlijk verklaren wat de verschillen zijn tussen submariner, sea Dweller en deepsea?
Of maak ik me er nu te gemakkelijk vanaf, haha

1 like

Ja

Dar dacht ik al. Zal me er eens in gaan verdiepen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Nieuwe Sub date en no-date: kast uit verhouding met te dikke lugs en schouders (kroon bescherming).
Deepsea: kast en band uit verhouding, band is te iel. Klok is dik waardoor minder draagcomfort, staat ver van het origineel. Wel heel mooi domed glas.
Dweller 4000: verhoudingen kloppen, kast dikker dan de subs, glas dikker dan de subs, staat dicht bij het origineel o.a. door de matte wijzerplaat.

Zijn alle 4 mooie klokken, maar imo is er maar één die echt klopt (en ik heb ze alle vier gehad, nu uiteraard alleen nog de Dweller).

1 like

Kast van de Deepsea vind ik mooi maar dat smalle Oysterbandje er aan is een ontwerpfout geweest bij Rolex,kan niet anders!

Ik draag nu drie maanden de Deepsea, hiervoor een Submariner en ik kan niet anders zeggen dat dit toch echt wel een tophorloge is.
De deepsea wordt op het Rolex Forum ook wel “The King” genoemden dat is in mijn optiek ook zeker terecht.
Het is echt een lekkere dikke Rolex zonder patserig o.i.d. te zijn, de diameter van 44mm is ook veel meer van deze tijd dan de andere Rolex modellen die veelal kleiner zijn.
Het horloge draagt echt heerlijk, ik draag het letterlijk dag en nacht.
De oysterband is ook dikker en breder dan die van bijvoorbeeld een Submariner, al is dit op foto’s misschien niet te zien.
Kortom echt wel veel meer een “echte mannen” horloge dan veel andere Rolexen die tegenwoordig ook veel door vrouwen worden gedragen.
Ik ben echt heel blij dat ik mijn Submariner heb ingeruild op dit fantastische Horloge!

:wink:

1 like

Gewoon doen Edje!

Lekker rammer voor tijdens DQ

Geheel met Gerben eens! topklok ik heb hem nu 3/4ejaar en kom juist van een grotere klok. Horloge draagt gewoon lekker zonder dat het allemaal te groot wordt. Als ik echt groot wil dragen doe ik mn SA wel om.

2 weken nog, helaas net te laat voor DQ.

:muscle:t3:

Wie weet op een dag …
Mooi horloge hoor!