Rolex dilemma

Hallo iedereen

Ik ben van plan om een Rolex te kopen, dit weet ik zeker en het model weet ik ook al…

De milgauss…:smiley:

Maar ik weet niet welke versie te kiezen, ik vind ze beide zéér mooi, en elk hebben hun eigen ding waardoor ik niet kan kiezen.

Milgauss zonder groen glas, tijdloos, staat altijd…

Milgauss met groen glas, specialer, maar een kans dat je er op uitgekeken geraakt…

Wat denken jullie ervan ?? :slight_smile: Graag jullie mening…

Ik zou het groene glaasje nemen.

Mee eens

+1

Lijkt me moeilijk om hier een verkeerde keuze te maken. Ik vind dat groene glas wel chique, zonder is wel wat safer. Succes met de keuze!

+2 (tu)

Je geeft aan dat er een kans bestaat dat je erop uitgekeken raakt.
Dan zou ik persoonlijk de veiligere keuze maken. Ik ben niet zo thuis in Rolex, sterker nog ik ken alleen de groene variant. Weer iets geleerd.

Succes met de keuze.

Voor mij is de “Groene” de Millgauss bij uitstek… Ik ben niet echt een Rolex liefhebber… (eigenlijk vooral om dat de meest bekende modellen zo veel gekopieerd zijn dat ik er flauw van ben) , maar de Airking, Datejust en Millgauss vind ik wel de mooiste…

en… dat groene… ja. dat hoort voor mij bij een Millgauss

Ik zou gewoon voor de Explorer I gaan

De Milgauss zou niet mijn keuze zijn, maar als ik tussen deze 2 moest kiezen, zou ik gaan voor die met groen glaasje. Ik vind em wel apart en anders dan al m’n andere klokjes zo. Maar als je nu al denkt dat je erop uitgekeken zou raken…

…dan zou ik een hommage (of erger) nemen om te kijken of het inderdaad zou gebeuren :stuck_out_tongue:

Er is een nieuwe groene Milgauss gepresenteerd tijdens Baselworld, met een glanzende sunburst dial. Die overtreft beide bovenstaande modellen, moet je alleen nog even wachten tot die in de vitrine ligt.

Erik de Gast Schreef:

Er is een nieuwe groene Milgauss gepresenteerd
tijdens Baselworld, met een glanzende sunburst
dial. Die overtreft beide bovenstaande modellen,
moet je alleen nog even wachten tot die in de
vitrine ligt.

en ik vermoed wat langer doorsparen :sunglasses:

Ik heb de Milgauss met het groene glas gehad en nog steeds spijt dat ik hem heb weg gedaan. Als het licht goed valt, dan is dat groen echt prachtig!

Maar heb nu ook mijn zinnen gezet op de nieuwe uitvoering met groen glas en blauwe sunburst dial, echt prachtig!

En Marnix.moed; de prijs zal niet zoveel hoger liggen dan de “gewone” Milgauss met groen glas hoor. Het enige andere is namelijk de wijzerplaat, verder hetzelfde materiaalgebruik.

Een foto zegt meer

Zwarte wijzerplaat oogt imho rustiger + de oranje 3-6-9 hebben ook wel hun discrete charme.

Maar je zou ze eens irl naast mekaar moeten kunnen zien.

In ieder geval een groen glaasje ! :smiley:

Wat moet zo’n Milgauss eigenlijk kosten ?

  • gewone AD ?
  • grijze circuit ?

Groen +1.

Vind het een mooie klok, maar ook erg veel geld…

Groen glaasje, en zoals al eerder genoemd, de oranje 3, 6 en 9 indices.

Zonder !!

Elf.

Zonder groen glas!

ondergewaardeerde Rolex… ze moeten alleen die band helemaal mat maken, daarom verkocht ik ook mijn witte :slight_smile:

Hier ook deel van de kast gedaan…

Voor mij het groene glaasje. Een Milgaus wijkt sowieso af van de veilige look. Als je daarvoor kiest zou ik doorpakken en ook dat groene glaasje nemen.

Had niet gedacht dat ik dit snel zou zeggen, maar hoe meer niet-submariner Rolex klokken ik voorbij zie komen, hoe geïntereseerder ik raak. Zo’n Air King…misschien ooit?