Rolex DJ II

DJ II is een lelijk misvormde dikzak :blush:

Dan toch wel grappig dat Kylie Jenner dit verkiest boven de andere pieces in haar collectie haha

Wel jammer dat ze een Cartier armband van geelgoud naast een zilverkleurig horloge draagt… ik had een witgouden Cartier armband gekozen.

Even naar de anderen pols kijken haha, die heeft love bracelets in elke mogelijke kleur…

Haha I see, ik heb nooit begrepen waarom mensen zoveel Cartier love bracelets dragen… dan moet iemand wel heel veel van je houden of je moet veel van jezelf houden :joy:

Status.

Maar 9/10 die je op straat ziet zijn toch niet echt.

1 like

Waarschijnlijk niet nee… hetzelfde geldt voor een hoop van die Cartier brillen die nu populair zijn door die rappers.

Yup.

Allemaal de C- Decor of een setje woods.

De woods zijn echt heel moeilijk te krijgen en de Buffalo’s als helemaal. Volg een Juwelier op Instagram die de erin handelt.

1 like

Va 2017 hebben ze de dunne indexen gekregen, maar met de dikke kan natuurlijk nog steeds als 2017 verkocht zijn. Kroontje in het glas en serienummer sowieso controleren…

1 like

Ik kan mijn vinger er niet opleggen waarom, maar hij ziet er in mijn ogen fake uit. Zelfs als zou hij echt zijn zou ik mijn Rolex nooit in deze staat willen hebben tenzij ik de krassen er zelf op heb gezet.

Gewoon laten opknappen. Nergens last van.

Mijn vriend heeft, mede tvg dit topic, besloten om verder te gaan kijken en dit aanbod links te laten liggen :blush:

1 like

Zo op deze kutfoto’s :sweat_smile: te zien…gewoon een correcte Datejust II 116334.

1 like